Arkadaslar merhaba,
Forum'da bir çok yere göz geçirdim fakat tam anlamıyla Windows 7 için internet ayarları hakkında bir konuyu bulamadım.Büyük bir ihtimal vardır yalnız gözden kaçırdım.
Bu konuda detaylı bilgi verirseniz sevinirim.
Tesekkurler.
Windows 7'de İnternet ayarları?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Windows 7'de İnternet ayarları?
windows 7 de bir ayar yapmaniza gerek yok , eger hizlandirma vs yi kastediyorsaniz
- Sni0r
- Byte1

- Mesajlar: 46
- Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29
Re: Windows 7'de İnternet ayarları?
Az önce pc ye Win7 yi kurdum ve enthernet bağlantısı kuramıyorum.aygıttın olmadığından bahsediyor.Modem in driverini mi yüklemek gerekiyor bu durumda acaba?veya anakart driverı ile bir ilgisi olabilir mi?
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- Sni0r
- Byte1

- Mesajlar: 46
- Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29
Re: Windows 7'de İnternet ayarları?
Tesekkurler yalnız bu driverı internetten bulma sansım varmı?suan mevcut bir cd yok.
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 7'de İnternet ayarları?
Everestle bakın sürücü ismini görebilirsiniz..Sonra internette arayın.. :)
- Sni0r
- Byte1

- Mesajlar: 46
- Kayıt: 28 Şub 2010, 02:29
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
