xp kuramıyorum neden?

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
tasarımcı77
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 797
Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10

xp kuramıyorum neden?

Mesaj gönderen tasarımcı77 »

d.top pc içinde win 7 yüklü. xp modifiye cd ile format atıyom fakat c ye . xp gelmiyor.win 7 yine çıkıyor. mavi ekran ve sıfır,sıfır,sıfır... karışık rakamlar var. xp yi kuramıyorum. d ye format atmıyorum. d de virüs varsa buna etki eder mi? orjinal xp cd format atmadığımdan mı kaynaklanıyor? win xp tekrar nasıl kurabilirim?...
(not: arkadaşımın pc si. onun anlattıkları. o na yardım etmek için bilgi istiyorum.)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53955
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: xp kuramıyorum neden?

Mesaj gönderen velociraptor »

birde c dizinini silip yeniden olusturarak deneyin
tasarımcı77
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 797
Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10

Re: xp kuramıyorum neden?

Mesaj gönderen tasarımcı77 »

velociraptor çok sağol. c dizini nasıl silebilirim bilimiyorum? anlatırmısınız?...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53955
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19768 kez
Teşekkür edildi: 11985 kez

Re: xp kuramıyorum neden?

Mesaj gönderen velociraptor »

cd ile format atarken gelismis seceneklerinden dizni sil , yeniden olustur vs var onlari kullanarak
tasarımcı77
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 797
Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10

Re: xp kuramıyorum neden?

Mesaj gönderen tasarımcı77 »

sağol...
Cevapla