d.top pc içinde win 7 yüklü. xp modifiye cd ile format atıyom fakat c ye . xp gelmiyor.win 7 yine çıkıyor. mavi ekran ve sıfır,sıfır,sıfır... karışık rakamlar var. xp yi kuramıyorum. d ye format atmıyorum. d de virüs varsa buna etki eder mi? orjinal xp cd format atmadığımdan mı kaynaklanıyor? win xp tekrar nasıl kurabilirim?...
(not: arkadaşımın pc si. onun anlattıkları. o na yardım etmek için bilgi istiyorum.)
xp kuramıyorum neden?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53955
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
-
tasarımcı77
- Kilobyte4

- Mesajlar: 797
- Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10
Re: xp kuramıyorum neden?
velociraptor çok sağol. c dizini nasıl silebilirim bilimiyorum? anlatırmısınız?...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53955
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: xp kuramıyorum neden?
cd ile format atarken gelismis seceneklerinden dizni sil , yeniden olustur vs var onlari kullanarak
-
tasarımcı77
- Kilobyte4

- Mesajlar: 797
- Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10
