Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun
bilgisayarı çoğunlukla hazırda beklet komutuyla kapatırım... fakat en başından beri bir sorunum var. bilgisayarı tekrar açınca internet bağlı görünmüyor. taskbardaki ikonun yanında küçük bir ünlem görünüyor. onar dediğimde ya da ağ bağlantısını devre dışı bırakıp tekrar etkinleştirdiğimde sorun düzeliyor. sorun ne olabilir? şimdiden teşekkürler...
Re: Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun
bazı bilgisayarlarda bende yaşadım o sorunu ama düzeltemedim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Hazırda beklet ile kapandıktan sonra sorun
Microsofttan tüm yamalari indir , yada ilegal kulaniyorsan bizim verdigimiz yama paketini yükle yanlis hatirlamiyorsam bununla ilgli birseyler vardi yamalarin icinde
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek

