TD Çoklu Mail Gönderme Programı 2.1 Türkçe

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

TD Çoklu Mail Gönderme Programı 2.1 Türkçe

Mesaj gönderen ney_bey »

Resim


Birden fazla kişiye mail göndermenizi sağlar. Herhangi bir Gmail veya Hotmail hesabınızın olması gerekmektedir (Gmail ve Hotmail de denenmiştir). Mail göndermeden önce “Test yap!” a tıklamanız gerekir. Bir maili gönderme aralığı 5 saniyedir. HTML kullanabilirsiniz

Hotmail:

* SMTP port: 587
* SMTP adresi: SMTP.live.com

Gmail:

* SMTP port: 587
* SMTP adresi: SMTP.gmail.com
Programın çalışması için Framework 2.0 üstünün kurulu olması gerekir...


dwnld

Kod: Tümünü seç

http://hotfile.com/dl/78304724/755454b/mail.rar.html
Cevapla