arkadaşlarımdan birin sitesine girmek istediğimde altaki uyarıyı verdi
ney_bey girmesini söylediğimde siteyi açamıyor ama ben denediğimde aynı uyarı
veriyor
bulunduğum pc de norton hiç kurulmadı
neden olduğu bilen varmı?
En son lord_leo tarafından 21 Eki 2010, 02:48 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
uyarida norton dns diyor yani Norton Dns de zararli diye tanimlanmis bir site Dns jumperi indirin ve Norton Dns yerine default dns yi secin sorun düzelecektir