Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
-
malibo
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 28 Ağu 2010, 13:54
Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo aygıt yöneticisinden donanım değişikliğini tarattırınca geri düzeliyo ayrıca yine bekleme konumundan çıkınca herzaman olmamakla birlikte çoğu kez ağ bağlantı sorunu yaşıyorum etherneti kaldırıp tekrar yükleyince düzeliyo.sizce sorun ve çözümü nedir.
En son malibo tarafından 08 Eki 2010, 12:55 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Re: Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
ilk aklıma gelen sürücü uyumsuzluğu.
ekran çözünürlüğü çok yüksek olabilir düşürerek dene,ekran kartın çok eski ve uyumsuz olabilir.
ekran çözünürlüğü çok yüksek olabilir düşürerek dene,ekran kartın çok eski ve uyumsuz olabilir.
-
malibo
- Bit

- Mesajlar: 6
- Kayıt: 28 Ağu 2010, 13:54
Re: Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
ekran kartım nvidia geforce fx 5500 ekranım philips 107t6 crt ve enson driver yüklü.
ethernetim onboard Realtek RTL8139/810x Ailesi Fast Ethernet NIC ve oda son sürüm driver yüklü.
ethernetim onboard Realtek RTL8139/810x Ailesi Fast Ethernet NIC ve oda son sürüm driver yüklü.
Re: Bekleme konumundan çıkınca ekran çözünürlüğü bozuluyo
benimde aynı karttan vardı windows7 ye geçince sorunlar yaşamaya başladım yerine ati aldım sorunum kalmadı.
sendeki kartın kendi sitesi bile windows7 sürücüsünü vermiyor windowsun yüklediği ise sorun çıkartıyor ayrıca monitorunde eski yanılmıyorsam 2003 model,uyumsuz olabileceği için yazıyorum.
tavsiyem bozulmuş olabileceği ihtimaline karşı windows 7 yi tekrar yüklemen aynı sorunları alırsan vista kullanman.
ama önce aşağıdakini bir yükle dene:
http://http.download.nvidia.com/Windows ... l_whql.exe
sendeki kartın kendi sitesi bile windows7 sürücüsünü vermiyor windowsun yüklediği ise sorun çıkartıyor ayrıca monitorunde eski yanılmıyorsam 2003 model,uyumsuz olabileceği için yazıyorum.
tavsiyem bozulmuş olabileceği ihtimaline karşı windows 7 yi tekrar yüklemen aynı sorunları alırsan vista kullanman.
ama önce aşağıdakini bir yükle dene:
http://http.download.nvidia.com/Windows ... l_whql.exe

