Yeni Messenger hazır, İndirin!

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen uçs »

Resim

Windows Live Essentials 2011 hazır!

MS, Windows Live Essentials 2011'infinal sürümünü yayınladı. Yenilikler ve indirme bağlantısı burada.

Microsoft, Windows Live Essentials 2011'in uzun süredir beklenen final sürümünü yayınladı. Windows Live Messenger, Mail, Writer, Photo Gallery, Family Safety, Mesh, Movie Maker ve Bing Toolbar'ın yeni sürümlerini içeren pakette pek çok yenilik yer alıyor.

Windows Live Essentials 2011'in dikkat edilmesi gereken en önemli detayı, Windows XP desteği sunmaması. Yeni paket, sadece Vista ve Windows 7 kullanıcıları tarafından kullanılabilecek.

Windows Live Messenger'ın sunduğu en önemli yenilik, sadece listedekilerle değil, Facebook, MySpace ve LinkedIn'deki arkadaşlarla da bağlantı kurabilmemize olanak sağlaması. Tabi Messenger'ın yepyeni bir arayüz sunduğunu da es geçmemekte yarar var.

Diğer yenilikler ve indirme bağlantısı burada...

Windows Live Photo Gallery'nin en önemli yeniliği ise, artık Virtual Earth ile bağlantılı olması. Bu, kullanıcılara, her fotoğrafa konum bilgisi ekleme imkanı sunuyor. Fotoğrafları düzenlerken karşımıza çıkan önizleme özelliği ise, işleri kolaylaştırması açısından oldukça yararlı.

Windows Live Essentials 2011'in dikkat çeken bir yeniliği de, hiç kuşkusuz, Office ile hayatımıza giren Ribbon arayüzü. Movie Maker, Mail ve Photo Gallery uygulamalarında karşımız çıkan bu arayüz, kullanımı da bir hayli kolaylaştırırken, uygulamalara modern bir görünüm veriyor.

Siz de vakit kaybetmeden yeni Messenger'ı ve diğer Live uygulamalarını kullanmaya başlamak istiyorsanız, aşağıdaki bağlantıdan paketi indirebilirsiniz. Türkçe sürüm için, listeden "Türkçe" seçeneğine tıklamanız gerektiğini de unutmayın.

Download: Windows Live Essentials 2011
http://explore.live.com/worldwide-downloads

veteknoloji
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Kazım amca bu Beta mı :?:
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen uçs »

Kod: Tümünü seç

MS, Windows Live Essentials 2011'infinal sürümünü yayınladı. 
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Bunun Full- up all exe linki yok mu? Şayet varsa linkini koyup Software (Yazılım) bölümüne bu konu taşınsa güzel olur
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Tarkan abi verdiginiz linkten son sürüm msn paketini indirdim.
Paketteki tüm programları yükledim. Msn hariç, msn tüm programlar güzel :) Son sürüm msn çoklu olmuyor ve msn plus kabul etmiyor ben msn plus ile güzel temalar yüklüyorumda.
Msn nin 2009 yani 9.0 yükledim. ama msn oturum açmıyor :!: Hata veriyor. 80040154
Bu durumda son sürüm msn paketini silmek zorunda mıyım. :?
Hem 2011 paketini kullanayım hemde 9.0 msn yi kullanamaz mıyım yada her iki msn yi yükleme şansımız yok mu :cry:
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen modestus »

bunun boyutu 600mb ları bulur artık...
8.5 sürümünden şaşmam.
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Msn de hata

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Zaten son sürüm xp de çalışmıyor.Ben son sürüm msn yi sevmiyorum sadece paketin içindeki programları yükledim. msn yi de 9.0 yükledim ama oturum açmıyor
Bu konuda Tarkan abi bir çözüm yolu bulur sanıyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen velociraptor »

coklu msn dedigin basit bir registry kaydi

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Live\Messenger]
"MultipleInstances"=dword:00000001
bunu uygula coklu olacaktir , ayrica her iki msn i de kullanabilir olman gerek eski sürümlerde oluyordu , bunun icin sadece Msn klasörünün ismini degistir
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Yeni Messenger hazır, İndirin!

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Son sürüm msn çalıştı. Zatende çalışıyordu. :? yani bişi olmadı
Vertidiğiniz reg ayarı uymadı çoklu olmadı. :!:
msn 2009 kılasörünün adını degiştirdim sonra msn 9 çalıştıryorum oturum açmak istiyorum ama Hata veriyor. 80040154

İkisi bir arada çoklu olarak çalışsa süper olacak Sanıyorum siz ve sizin gibi alanında uzman kişiler buna çare bulabilir
Cevapla