İnternet geç açılıyor
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
İnternet geç açılıyor
Arkadaşlar,PC yi açılıp masaüstü ve side bar açıldıktan 1 Dk.sonra internenet devreye giriyor..Modemde ADSL var,PC ile Modem arası geç bağlanıyor.. :!:
Sistem Win 7 Ultimate
Teşekkürler.. :)
Sistem Win 7 Ultimate
Teşekkürler.. :)
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: İnternet geç açılıyor
O değil,PC ile Modem arası bağlantı,yani saatin yanındaki bağlantı iconundaki ünlem işaretinin kalkması,dolayısıyle internete çıkmak geç oluşuyor.. :!:
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: İnternet geç açılıyor
Bende de bir ara öyle olmuştu
Modemin reset tuşuna biraz basılı tutunca reset atıyor. Bendeki sorun böyle hal oldu. isterseniz bir deneyin
Modemin reset tuşuna biraz basılı tutunca reset atıyor. Bendeki sorun böyle hal oldu. isterseniz bir deneyin
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: İnternet geç açılıyor
modem çok ısındığında böyle kasabilir denemek için üzerine fan tak.
yada dnsjumper ile hızlı bir dns seç.
modem arızalı olduğundada internette kasma yapar.
aşağıdaki linkten bir nokta seç,avrupa bölgesi olsun sonra hızına bak ne çıkıyor.
http://www.speedtest.net/
yada dnsjumper ile hızlı bir dns seç.
modem arızalı olduğundada internette kasma yapar.
aşağıdaki linkten bir nokta seç,avrupa bölgesi olsun sonra hızına bak ne çıkıyor.
http://www.speedtest.net/
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: İnternet geç açılıyor
Anlatamadım herhalde..Saatin yanındaki internet bağlantısının açık olduğunu gösteren icon un üstünde ünlem işareti kalkmadan internete çıkamıyorum..Buda side bar(saat ve işlemci ve ram kullanınımı göstergeleri)açıldıktan 1 Dk.sonra kalkıyor ve ondan sonra int.çıkabiliyorum.. :!:
2 Mbt.bağlantım var,dosya indirme hızım 234 oluyor.. :!: Max.hızda indirme yapabiliyorum.. :)
2 Mbt.bağlantım var,dosya indirme hızım 234 oluyor.. :!: Max.hızda indirme yapabiliyorum.. :)
- Ensatech
- Megabyte2

- Mesajlar: 1173
- Kayıt: 22 May 2006, 19:07
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 85 kez
- Teşekkür edildi: 190 kez
Re: İnternet geç açılıyor
TCP IP ayarlarında v4 ila v6 seçenekleri varsayılan ayarlarındamı, kullanımda olan DNS varmı ?
DHCP mi etkin yoksa manuel ip mi alıyorsunuz
DHCP mi etkin yoksa manuel ip mi alıyorsunuz
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: İnternet geç açılıyor
Bugün Tarkan hocamın yardımları ile,fazladan pro.ları kaldırdık..Baya bi rahatlama oldu..Daha kısa sürede açılmaya başladı..Buradan hocama tekrar teşekkür ederim.. :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53955
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez

