media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
Arkadaşlar emeğinize sağlık..IDM de ALT tuşunu işaretledim..Soprun düzeldi teşekkürler.. :)
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
Mendenn sen şu mozillanın son sürümünü katılımsız yapıp şu kullandıgın tüm eklentileri ve mozillayı kullanışlı hale getiren eklentiler ve güzel temalarla donatsan sevaba girersin 
Re: media player, winamp mediaplayer classic ve diğerler
gereksiz bir çalışma olur. Çünkü her geçen gün güncellemesi çıkıyor. onun yerine ben sana hangi eklentileri kullanacağını söylerim... msn den, özel den, burdan... sen yeter ki mozilla kullan :idea: :))
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez


