ancak;benim aklıma şu geldi acaba boot etmesi için içinde bir dosyamı eksik veya böyle bir dosya varmı?
aşağıdaki resimde O bahsi geçen DVDiçindeki dosyaların ve de o meşhur boot klasöründekilerin görüntüsü var
acabaDVDnin kendini boot etmesi için herhangi bir dosya eksik mi?



