Arkadaşımın oluşturduğu Win 7 DVDsi Boot olmuyor.

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
vetvadi
Bit
Bit
Mesajlar: 12
Kayıt: 28 Şub 2010, 17:47

Arkadaşımın oluşturduğu Win 7 DVDsi Boot olmuyor.

Mesaj gönderen vetvadi »

Eğer boot olma kelimesi DVDyi DVD rom a takıp bilgisayarın açılış düğmesine basıp Win 7 yüklemeye başlamsı ise bunu yapmıyor.Arkadaş nero ile yazdığını ve boot edilebilr olarak yazdırdığı konusunda ısrarlı.

ancak;benim aklıma şu geldi acaba boot etmesi için içinde bir dosyamı eksik veya böyle bir dosya varmı?
aşağıdaki resimde O bahsi geçen DVDiçindeki dosyaların ve de o meşhur boot klasöründekilerin görüntüsü var

acabaDVDnin kendini boot etmesi için herhangi bir dosya eksik mi?

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Arkadaşımın oluşturduğu Win 7 DVDsi Boot olmuyor.

Mesaj gönderen velociraptor »

yazdirirken hata yapmistir kalip dosyasi sekliden yazdirsin , bootable falan ayarlarina hic ulasmasin
Cevapla