Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen velociraptor »

Sisteminize bulaşan zararlı yazılımlar hem gizlidir hemde bulunamamaları için klasör seçenekleri sekmesini hemde klasör seçeneklerindeki gizli dosya göster / gösterme özelliklerini devre dışı bırakırlar yada değişen internet explorer açılış sayfasını tekrar düzenleyemeyin diye ınternet explorer kontrol panelini kilitlemişlerdir.

Resim

Sisteminize bulaşan zararlı yazılımları temizledikden sonra Windows Medkit ile bu verdiği zararları onarabilir sistem seçeneklerini ski haline getirebilirsiniz.

Program C: D: vs depolama birimlerine bulaşan Autorun.inf dosyalarınıda algılayıp silmekde.

dwnld
http://www.softpedia.com/get/Antivirus/ ... dkit.shtml

Alintidir
Kullanıcı avatarı
nuri baba
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 463
Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen nuri baba »

usta teşekkürler....
kl@n
Byte1
Byte1
Mesajlar: 58
Kayıt: 08 May 2009, 02:15

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen kl@n »

teşekkür ederim
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen yesilaygunes »

teşekkürler üstadım harikasınız
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen Zaur »

Teşekkürler velociraptor bakalım pc birşey fark edecekmi.
Kullanıcı avatarı
ferdi1
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 06 Kas 2009, 15:40

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen ferdi1 »

Programı Antivirus yazılımı trojan olarak gördü ve sildi. Uyarmam gerektiğini düşündüm.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen velociraptor »

Avira kullaniyorsaniz normaldir , avira kendi dosyalarini bile bazen virüslü olarak algiliyor
Kullanıcı avatarı
ferdi1
Bit
Bit
Mesajlar: 6
Kayıt: 06 Kas 2009, 15:40

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen ferdi1 »

velociraptor yazdı:Avira kullaniyorsaniz normaldir , avira kendi dosyalarini bile bazen virüslü olarak algiliyor
Hayır McAffe Total protection kullanıyorum. Ben sadece uyarmak istemiştim. Dediğiniz gibi belkide yanlış alarmadır. İlginize teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen velociraptor »

Tesekürler , Softpedia oldukca saglam bir sitedir lakin herkes hata yapabilir
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Zararlı yazılımların verdiği hasarları bir tıkla onarın

Mesaj gönderen lord_leo »

teşekkürler
uzun zaman önce forumda aradığımı söylemiştim.
8) nod32+mse +admawere+removeit ile sorunsuz çalıştı
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön