Akıllı cepler: Sadece göstermelik mi?

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Akıllı cepler: Sadece göstermelik mi?

Mesaj gönderen uçs »

Resim

Müthiş özelliklere sahip bir cep alıp sadece konuşmak için kullananların oranına inanamayacaksınız.

Artık sokakta, otobüste çoğu kişinin elinde bir akıllı telefon görebiliyoruz. Peki bu insanlar akıllı telefonlarla ne yapıyorlar? İşte Nielsen'ın yaptığı detaylı bir araştırma bu insanların çoğunun e-postalarını bile kontrol etmediklerini ortaya koyuyor.

10 binlerce akıllı telefon sahibinin faturalarının incelenmesi sonucu, çoğu kullanıcının ayda ortalama 1 MB'tan daha az veri kullandığı ortaya çıktı. Her 3 kullanıcıdan biri ise bir veri ödeme planı bile yapmamış durumda.

Bir veri ödeme planı olanlar ise para ödedikleri servisi kullanmıyorlar. Açıklamaya göre 20 milyon akıllı telefon kullanıcısı telefonlarıyla internete bile girmiyor. Araştırmanın sonucunda tüm veri akışının %50'sinin akıllı telefon kullanıcılarının yalnızca %6'sı tarafından gerçekleştirildiği ortaya çıkıyor.

Ne olursa olsun 2009'dan 2010'a mobil veri kullanımı %230 oranında artmış durumda.

ALINTIDIR
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön