Online Düzeltme Merkezi (Fix It Center Online)

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Online Düzeltme Merkezi (Fix It Center Online)

Mesaj gönderen Mendenn »

Online Düzeltme Merkezi (Fix It Center Online)
Resim
ResimResim
Windows Kullanıcıları için güzel bir haber. Yaygın olarak bilgisayar ve aygıtlarda meydana
gelen sorunları "online düzeltme merkezi" sayesinde otomatik olarak düzeltebileceğini duyurdu. Ayrıca bu uygulama bilenen sorunlar kontrol edilip ve güncellemeler sayesinde sorunlar karışsında size yardım edecek.
"Online düzeltme merkezi" senin işi otomatik yapan bir araç ile problemi teşhis edecek ve onaracak."Online düzeltme merkezi" ni interntet bağlantısı olan herhangi bir bilgisayar ile kullanabileceksiniz.
.
Basitçe uygulamayı indirebilir "Online düzeltme merkezi" nin programını ekrandaki adımları
takip ederek kurabilirsiniz. istediğin bilgisayara yükleyip kullanabilirsiniz.
"Online düzeltme merkezi" programı ile Microsoft un kütüpanesindeki en güncel çözülmüş sorunları kullanarak kendi kişisel bilgisayarınızdaki sorunları çözebilirsiniz.
Senin seçtiğini bağlı olmaksızın, sana senin bilgisayarında ne yapıldığı ve seçenekleri gösterir
.
Microsoft "Online düzeltme merkezi" bu Sorun çözmede yardımcı olan ve sorunları önceden engel olan bu araç ile şimdiki destedeğinden olmadığı kadar kolay destek sunuyor.
- Yüklemesi ve çalıştırması kolay
- Otomatiktir.
- Sorun önleyicidir.

"Online düzeltme merkezi" destekleyen işletim sistemleri:
* Windows XP SP3
* Windows XP Pro (64-bit) SP2
* Windows Vista
* Windows 7
* Windows Server 2003 SP2
* Windows Server 2008
* Windows Server 2008 R2
Temin edebileceğiniz Linkler:
http://download.microsoft.com/download/ ... er_Run.exe
http://fixitcenter.support.microsoft.com/Portal/

Kullandığınız ve sürekli bu bilgilendirme raporu uyarısı canınızı sıkıyor.
Resim

ozaman ne yapacaz.
hemen çalıştırı açacaz: Win Tuşu+R

Kod: Tümünü seç

regsvr32.exe %SystemRoot%\System32\msxml3.dll
yada bu komutu çalıştıraca CMD yazıp Dos ekranına yazsanız ise de olur.

Resim

böyle bu sorundan da kurtulmuş olursunuz :D...
Çeviri: mendenn
Tarkan abimize gelsin...
En son Mendenn tarafından 20 Haz 2010, 23:52 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Online Düzeltme Merkezi (Fix It Center Online)

Mesaj gönderen velociraptor »

Tesekürler Eline saglik
Kullanıcı avatarı
Cem UĞUR
Bit
Bit
Mesajlar: 22
Kayıt: 19 Haz 2010, 19:19
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Online Düzeltme Merkezi (Fix It Center Online)

Mesaj gönderen Cem UĞUR »

Paylaşım için teşekkürler. Ellerine ve emeğine sağlık. :arrow: Gerçekten yararlı bir konu.
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Online Düzeltme Merkezi (Fix It Center Online)

Mesaj gönderen lord_leo »

:arrow:
Cevapla