Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kullanin

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kullanin

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Bunun icin wndows 7 nin 1 defa aktive olmus olmasi yeterli , varsayalim sürekli format atan birisiniz ve her defasinda da windows 7 nizi aktive ediyorsunuz , bir müddet sonra size sadece telefondan aktive secenegi kalacaktir , oysaki bu yöntemle
win 7 aktivasyonunuzu yedekleyip sonra tekrar tekrar kulanabilirsiniz , buradaki handikap bu aktivasyonun sadece bir Pc de kullanilabiliyor olmasi yani sadece kendi Pc nizin aktivasyonunu yedekleyip tekrar kullanabilirsiniz cünkü hardware bilesenleri de isin icine giriyor

Uygulama:
Öncelikle gizli dosya ve klasörleri görünür yapalim ve asagidaki klasöre gidip

Kod: Tümünü seç

C:\Windows\ServiceProfiles\NetWorkService\AppData\Roaming\Microsoft\SoftwareProtectionPlatform
tokens.dat dosyasini ve asagidaki yolda yeralan

Kod: Tümünü seç

C:\Windows\System32\spp\tokens\pkeyconfig
pkeyconfig.xrm-ms dosyasini güvenli bir yere kopyalayin (Usb bellek , Cd ...)

Geri yükleme:
Win 7 yi ürün anahtarini kullanmadan kurun ve Software Protection servisini disable etmek icin cmd yi admin yetkilerinde acip asagidaki komutu verin

Kod: Tümünü seç

net stop sppsvc
Resim

simdi sirada yedekledigimiz dosyalari geri kopyalamak var fakat öncesinde tam yetki almaliyiz onun icinde asagidaki registry kaydini calistiralim

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\runas]
@="Besitzer wechseln"
"NoWorkingDirectory"=""

[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\runas\command]
@="cmd.exe /c takeown /f \"%1\" && icacls \"%1\" /grant administrators:F"
"IsolatedCommand"="cmd.exe /c takeown /f \"%1\" && icacls \"%1\" /grant administrators:F"

[HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\runas]
@="Besitzer wechseln"
"NoWorkingDirectory"=""

[HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\runas\command]
@="cmd.exe /c takeown /f \"%1\" /r /d y && icacls \"%1\" /grant administrators:F /t"
"IsolatedCommand"="cmd.exe /c takeown /f \"%1\" /r /d y && icacls \"%1\" /grant administrators:F /t"

Kod: Tümünü seç

C:\Windows\ServiceProfiles\NetWorkService\AppData\Roaming\Microsoft\SoftwareProtectionPlatform
sonrasinda üstteki yere gidip tokens.dat i silelim silinmiyorsa asagida anlatilan sekilde yetki verip silelim.

Kod: Tümünü seç

C:\Windows\System32\spp\tokens\pkeyconfig
daha sonra üstteki yolda yeralan pkeyconfig.xrm-ms i sag tiklayalim
özelikler > Güvenlik tab ina gecelim ve administrator u isaretleyip tam yetki icin gerekli yere tik koyalim ve onaylayalim ve sonrasinda pkeyconfig.xrm-ms i silelim , son olarak ta yedekledigimiz yerdeki datalari yerlerine kopyalayaylim

sonrasinda kapattigimiz servisi asagidaki komut ile tekrar baslatalim

Kod: Tümünü seç

net start sppsvc


son olarakta windows 7 yi asagidaki sekilde tekrar aktiv edelim

Kod: Tümünü seç

slmgr vbs -ipk XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
Üstte X yerine ürün anahtariniz gelecektir

eger aktivasyonu kontrol etmek isterseniz asagidaki komutu kullanin

Kod: Tümünü seç

slmgr vbs –dlv
kaynak: Aman com dergisi Mart sayisi sayfa 36
ceviri Velociraptor
Kullanıcı avatarı
skinnycem
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 669
Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kullanin

Mesaj gönderen skinnycem »

registy kaydını nasıl çalıştıracağız?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kullanin

Mesaj gönderen velociraptor »

notepad e yapistirip uzantisini .reg yaparak tabiiki
pimpsitil_03
Bit
Bit
Mesajlar: 3
Kayıt: 16 Eki 2006, 07:56

Re: Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kull

Mesaj gönderen pimpsitil_03 »

Win 7 yi ürün anahtarini kullanmadan kurun, bendeki windows 7 ultimate key vermeden kurulmuyor bunu nasil hal edecem bilgisi olan varmi ? tessekürler.
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kull

Mesaj gönderen lord_leo »

teşekkürler

çok önemli bir paylaşım olmuş
telefondan aktive mecbur kalmak hoş olmuyor.
xp ve vista içinde aynı yöntem geçerlimidir?
Kullanıcı avatarı
bedir17
Byte4
Byte4
Mesajlar: 152
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kull

Mesaj gönderen bedir17 »

Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
turkaziza
Byte2
Byte2
Mesajlar: 80
Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53

Re: Windows 7 aktivasyonunu yedekleyin ve tekrar tekrar kull

Mesaj gönderen turkaziza »

HER ZAMAN BİR ALTERNATİF OLMALIDIR. NEYMİŞ WİN7'Yİ 6 AY İÇİNDE 3 KEREDEN FAZLA YENİDEN YÜKLERSEK SADECE TELEFONDAN ACTİVE SEÇENEĞİMİZ KALIYORMUŞ. İNSANLARI BU ŞEKİLDE KISITLAMAK ÇOK YANLIŞ. TEŞEKKÜRLER VELOCİRAPTOR :arrow:
Cevapla