Hem office 2003 hemde 2007 kullanma

Excel, Word, Access, Power Point programlarıyla ilgili ipuçları ve bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53905
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19712 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Hem office 2003 hemde 2007 kullanma

Mesaj gönderen velociraptor »

Sorun: Arkadaşlar benim pcde office 2003 var ama ben 2007yide kurmak istiyorum ve ikisinide kullanmak istiyorum bunun için ne yapmam lazım

Cözüm: önce Office 2003'ü kurun, sonra Office 2007 Cd sini takın ve aşağıdaki adımları takip edin.
1- Setup.exe yi çalıştırın Office key'i girin "Devam" butonuna tıklayın.
2- Sözleşme ekranını onaylayın sonraki adıma geçin.
3- Karşısınıza "Özelleştir" ve "Yükselt" seçenekleri gelecektir. Bu bölümde "Özelleştir" seçeneğine tıklayın.
4- Açılan pencerede "Yükselt" sekmesine tıklayın. "Önceki tüm sürümleri koru" seçeneğini işaretleyin.
5- "Yükleme seçenekleri" sekmesinde dilediğiniz Office programlarını seçin.
6- "Dosya konumu" sekmesinde ise tavsiyem default olarak gelen "C:\Program Files\Microsoft Office" adresini örneğin C:\Program Files\Microsoft Office12 şeklinde farklı bir isimle değiştirin.
7- "Şimdi Yükle" butonuna tıklayın.

Böylece bilgisayarınıza hem Office 2003 hemde Office 2007 yüklenmiş olacaktır.

ALINTIDIR
Cevapla