Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
Arkadaşlar Live Messenger 9 da karşılıklı webcamı açtığımda kendi görüntüm çok bulanık gösteriyor bunun bi çözüm yolu varmıdır acaba
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
kameranın önünde ayar yeri var ortasında mercek olan yer (fokus ayarı) onu sağa sola çevirerek yapabilirsin.
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
yok üstad oraylan alakalı değil çünkü normal camerayı açtığımda gayet düzgün ama messengerda açtığımda bulanık gösteriyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
birde 8,5 ile dene bakalim:
https://www.sordum.net/?p=1390
https://www.sordum.net/?p=1390
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
hocam benim cafe bir çok pc var 8.5 sorun verir diye valla kurmaya çekiniyorum acaba 9 da bunun bi çözümü yokmudur
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
Kullandığınız webcam'in marka/modeli nedir? Ayrıca üstteki menüden Araçlar -> Ses ve Görüntü kurulumu menüsünden Web Kamerası sayfasına gelip Web Kamerası Ayarları'na tıklayarak çıkan menüdeki değerleri kurcalamayı deneyin.
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
Webcamların markası A4tech model ise PK-635M o dediğiniz ayarlardan denedim işe yaramadı mesengerleride zaten pc lere format atıktan sonra mesengerin kendi sitesinden kurdum niye böyle bi sorun çıkartıyor anlamış değilim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
web cam bozuk olamazmi , ayni cam i alip evindeki Pc de bir dene bakalim yine bulanikmi
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
hocam burda 17 tane webcam var bozuk olması mümkün değil normalde masa üstündeki ikonundan açtığım zaman görüntü gayet güzel ama görüntülü konuşmada kullandığımda böyle bi sorun veriyor
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
Messenger nerede kuruluysa örneğin (C:\Program Files\Windows Live\Messenger) dizininde bulunan msnmsgr.exe dosyasına sağ tıklayın , Özellikler i seçin...Üst panelden Uyumluluk sekmesine geçin...Uyumluluk modu kutucuğunu işaretleyin...Sonra herhangi birini seçin...Mesela Windows 2000 i seçin ve Uygula/Tamam deyin...
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
yok üstad buda işe yaramadı eski sürümde böyle bi sorun yoktu bu yeni sürümde böyle bi problem oluşturmaya başladı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
O yüzden 8,5 linkini vermistim , ben halen onu kullaniyorum , ki update engelleyici yamasi da var , hem sorun cikarsa geri 9 u da kurabilirsin
- rodi90
- Byte3

- Mesajlar: 111
- Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
sağol üstad onu kuracağım inşallah bi aksilik çıkarmaz
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık
ilaveten asagidaki yaziya da bir gözat derim:
viewtopic.php?f=16&t=69672
viewtopic.php?f=16&t=69672


