Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

Arkadaşlar Live Messenger 9 da karşılıklı webcamı açtığımda kendi görüntüm çok bulanık gösteriyor bunun bi çözüm yolu varmıdır acaba
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen modestus »

kameranın önünde ayar yeri var ortasında mercek olan yer (fokus ayarı) onu sağa sola çevirerek yapabilirsin.
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

yok üstad oraylan alakalı değil çünkü normal camerayı açtığımda gayet düzgün ama messengerda açtığımda bulanık gösteriyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen velociraptor »

birde 8,5 ile dene bakalim:
https://www.sordum.net/?p=1390
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

hocam benim cafe bir çok pc var 8.5 sorun verir diye valla kurmaya çekiniyorum acaba 9 da bunun bi çözümü yokmudur
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen AykutT »

Kullandığınız webcam'in marka/modeli nedir? Ayrıca üstteki menüden Araçlar -> Ses ve Görüntü kurulumu menüsünden Web Kamerası sayfasına gelip Web Kamerası Ayarları'na tıklayarak çıkan menüdeki değerleri kurcalamayı deneyin.
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

Webcamların markası A4tech model ise PK-635M o dediğiniz ayarlardan denedim işe yaramadı mesengerleride zaten pc lere format atıktan sonra mesengerin kendi sitesinden kurdum niye böyle bi sorun çıkartıyor anlamış değilim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen velociraptor »

web cam bozuk olamazmi , ayni cam i alip evindeki Pc de bir dene bakalim yine bulanikmi
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

hocam burda 17 tane webcam var bozuk olması mümkün değil normalde masa üstündeki ikonundan açtığım zaman görüntü gayet güzel ama görüntülü konuşmada kullandığımda böyle bi sorun veriyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen velociraptor »

Messenger nerede kuruluysa örneğin (C:\Program Files\Windows Live\Messenger) dizininde bulunan msnmsgr.exe dosyasına sağ tıklayın , Özellikler i seçin...Üst panelden Uyumluluk sekmesine geçin...Uyumluluk modu kutucuğunu işaretleyin...Sonra herhangi birini seçin...Mesela Windows 2000 i seçin ve Uygula/Tamam deyin...
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

tamam üstad bi deniyeyim olur inşallah
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

yok üstad buda işe yaramadı eski sürümde böyle bi sorun yoktu bu yeni sürümde böyle bi problem oluşturmaya başladı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen velociraptor »

O yüzden 8,5 linkini vermistim , ben halen onu kullaniyorum , ki update engelleyici yamasi da var , hem sorun cikarsa geri 9 u da kurabilirsin
Kullanıcı avatarı
rodi90
Byte3
Byte3
Mesajlar: 111
Kayıt: 01 Kas 2008, 19:11

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen rodi90 »

sağol üstad onu kuracağım inşallah bi aksilik çıkarmaz
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Live Messenger 9 da webcamda görüntü çok bulanık

Mesaj gönderen velociraptor »

ilaveten asagidaki yaziya da bir gözat derim:
viewtopic.php?f=16&t=69672
Cevapla