Kapatırken güncelleme yapıyor.

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
goday
Byte1
Byte1
Mesajlar: 36
Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12

Kapatırken güncelleme yapıyor.

Mesaj gönderen goday »

Laptopumu her kapatışımda "güncelleme yükleniyor,bekleyiniz" diye uyarı veriyor. Hangi güncellemenin sorun yarattığını nereden öğrenirim. Ayrıca 2007 Outlook güncellemesini de yükleyemiyorum.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.

Mesaj gönderen modestus »

windows7 orjinalmi yani ellenmemiş win7mi.??
bazı güncellemelerde windows yada ofis lisansından(ilaçlamalardan) yada sistemin güncelleme gereksinimine tam cevap vermemesinden dolayı yinelemeler ve takılmalar olabiliyor, mesela javadan,netfiremeworks(https://www.sordum.net/?p=2537#more-2537) v.s gibi program yada eklentilerin sürümlerinden kaynaklanan sorunlar yada hiç yüklü olmamalarından oluşan hatalar gibi.

bunu öğrenmek için başlatdan windows update'yi açıyoruz güncelleştirme geçmişini görüntüleden güncellemelerin durumuna bakıyoruz son "başarısız" güncelleştirme almak istediği güncellemedir.
bunun görünmemesini istiyorsak başlatdan windows update'e tıklıyoruz bulduğu güncelleştirmeyi "gizle" seçeneğiyle kapatıyoruz ve o güncellemeyi numarasıyla microsofttan indirip elle yüklemeye çalışıyoruz yüklenmiyorsa hiç uğraşmıyoruz.
goday
Byte1
Byte1
Mesajlar: 36
Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12

Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.

Mesaj gönderen goday »

Windows, orjinal laptop üzerinde gelen windows. Detayını evden yazayım.
goday
Byte1
Byte1
Mesajlar: 36
Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12

Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.

Mesaj gönderen goday »

Elle güncelleme yapmaya çalıştım, hata veriyor. Sorun veren güncelleme "Outlook Önemsiz E-posta Filtresi 2007 Güncelleştirmesi (KB977839)".
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.

Mesaj gönderen modestus »

başlat menüsünden güncellemeleri çalıştırıp çıkan listeden sağ tık "gizle" yap.
goday
Byte1
Byte1
Mesajlar: 36
Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12

Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.

Mesaj gönderen goday »

modestus yazdı:başlat çalıştırdan güncellemeleri çalıştırıp çıkan listeden sağ tık "gizle" yap.
Çalıştır'a ne yazacağım update olayını açmak için?
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.

Mesaj gönderen modestus »

dört bilgisayara aynı anda yükleme yapıyorum şaftım kaydı yoğunluktan karıştırdım.

çalıştıra birşey yazma başlat menüsünden update varya onu tıkla yada denetim masasından windows updateyi tıkla.

Resim

Resim

gizlediğinizde :arrow:
Resim

artık o güncelleme sizi rahatsız etmeyecek.
Resim
Cevapla