Kapatırken güncelleme yapıyor.
-
goday
- Byte1

- Mesajlar: 36
- Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12
Kapatırken güncelleme yapıyor.
Laptopumu her kapatışımda "güncelleme yükleniyor,bekleyiniz" diye uyarı veriyor. Hangi güncellemenin sorun yarattığını nereden öğrenirim. Ayrıca 2007 Outlook güncellemesini de yükleyemiyorum.
Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.
windows7 orjinalmi yani ellenmemiş win7mi.??
bazı güncellemelerde windows yada ofis lisansından(ilaçlamalardan) yada sistemin güncelleme gereksinimine tam cevap vermemesinden dolayı yinelemeler ve takılmalar olabiliyor, mesela javadan,netfiremeworks(https://www.sordum.net/?p=2537#more-2537) v.s gibi program yada eklentilerin sürümlerinden kaynaklanan sorunlar yada hiç yüklü olmamalarından oluşan hatalar gibi.
bunu öğrenmek için başlatdan windows update'yi açıyoruz güncelleştirme geçmişini görüntüleden güncellemelerin durumuna bakıyoruz son "başarısız" güncelleştirme almak istediği güncellemedir.
bunun görünmemesini istiyorsak başlatdan windows update'e tıklıyoruz bulduğu güncelleştirmeyi "gizle" seçeneğiyle kapatıyoruz ve o güncellemeyi numarasıyla microsofttan indirip elle yüklemeye çalışıyoruz yüklenmiyorsa hiç uğraşmıyoruz.
bazı güncellemelerde windows yada ofis lisansından(ilaçlamalardan) yada sistemin güncelleme gereksinimine tam cevap vermemesinden dolayı yinelemeler ve takılmalar olabiliyor, mesela javadan,netfiremeworks(https://www.sordum.net/?p=2537#more-2537) v.s gibi program yada eklentilerin sürümlerinden kaynaklanan sorunlar yada hiç yüklü olmamalarından oluşan hatalar gibi.
bunu öğrenmek için başlatdan windows update'yi açıyoruz güncelleştirme geçmişini görüntüleden güncellemelerin durumuna bakıyoruz son "başarısız" güncelleştirme almak istediği güncellemedir.
bunun görünmemesini istiyorsak başlatdan windows update'e tıklıyoruz bulduğu güncelleştirmeyi "gizle" seçeneğiyle kapatıyoruz ve o güncellemeyi numarasıyla microsofttan indirip elle yüklemeye çalışıyoruz yüklenmiyorsa hiç uğraşmıyoruz.
-
goday
- Byte1

- Mesajlar: 36
- Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12
Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.
Windows, orjinal laptop üzerinde gelen windows. Detayını evden yazayım.
-
goday
- Byte1

- Mesajlar: 36
- Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12
Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.
Elle güncelleme yapmaya çalıştım, hata veriyor. Sorun veren güncelleme "Outlook Önemsiz E-posta Filtresi 2007 Güncelleştirmesi (KB977839)".
Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.
başlat menüsünden güncellemeleri çalıştırıp çıkan listeden sağ tık "gizle" yap.
-
goday
- Byte1

- Mesajlar: 36
- Kayıt: 09 Eki 2006, 21:12
Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.
Çalıştır'a ne yazacağım update olayını açmak için?modestus yazdı:başlat çalıştırdan güncellemeleri çalıştırıp çıkan listeden sağ tık "gizle" yap.
Re: Kapatırken güncelleme yapıyor.
dört bilgisayara aynı anda yükleme yapıyorum şaftım kaydı yoğunluktan karıştırdım.
çalıştıra birşey yazma başlat menüsünden update varya onu tıkla yada denetim masasından windows updateyi tıkla.


gizlediğinizde

artık o güncelleme sizi rahatsız etmeyecek.

çalıştıra birşey yazma başlat menüsünden update varya onu tıkla yada denetim masasından windows updateyi tıkla.


gizlediğinizde

artık o güncelleme sizi rahatsız etmeyecek.


