Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
Bilgisayarın kendiliğinden restart atmasının nedeni ne olabilir ve bu nasıl engellenebilir?
teşekkürler
teşekkürler
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
Onu kontrol edip yazıcam ve biosdan değil mi?Eğer sorun varsa işlemcinin üzerine baktırcam termal macun ya da fan ihtiyacı var mı diye ama ilk önce kaç derece bir bakıcam ondan önce...
Restart durduk yerde oluyor ve bazen.Bugün makinayı yeni açtım bir exel dosyasına bakıcaktım kendiliğinden açılıp kapandı...
Sonuç:Sistem ciddi bir hatadan kurtarıldı uyarısı verdi bu durum sistemlede ilgili olabilir...
Format atamayacağım ve üzerimde önemli çalışan programlarımın olduğu bir makinadır...
teşekkürler
Restart durduk yerde oluyor ve bazen.Bugün makinayı yeni açtım bir exel dosyasına bakıcaktım kendiliğinden açılıp kapandı...
Sonuç:Sistem ciddi bir hatadan kurtarıldı uyarısı verdi bu durum sistemlede ilgili olabilir...
Format atamayacağım ve üzerimde önemli çalışan programlarımın olduğu bir makinadır...
teşekkürler
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
cpu-z programıyla işlemci ve hdd ısılarına bakıyoruz sonra yorumlara devam ediyoruz.kural1:
önce işlemci ısısına bakıyoruz.
ayrıca işlemci sıcaklığı varsa halletmeden kesinlikle makineyi kullanmıyoruz yoksa bütün bilgilerin gidebilir.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
https://www.sordum.net/?p=2526
bende üsttekini tavsiye ederim
bende üsttekini tavsiye ederim
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
haklısın üstad cpu-z bazan hatalı sonuçlar veriyor.
not:şimdi indirdim ve kurdum çok güzel bir program cpu-z'ye bin çeker. tavsiyem,kurduktan sonra program filesten Speccy.exe dosyasını alın bir yere kopyalayın sonra uninstall edin ve portable gibi kullanın.
teşekkürler.
not:şimdi indirdim ve kurdum çok güzel bir program cpu-z'ye bin çeker. tavsiyem,kurduktan sonra program filesten Speccy.exe dosyasını alın bir yere kopyalayın sonra uninstall edin ve portable gibi kullanın.
teşekkürler.
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
CPU sicaklığını vermiyor.. :!:velociraptor yazdı:https://www.sordum.net/?p=2526
bende üsttekini tavsiye ederim
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
Abi sicakligi veriyor.CPU tikladiginda gorebilmen lazim.Ayrica cok guzel program tesekkurler
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor

Bilemiyorum ben programi calistirdim ve gosterdi. Kullandiginiz sistemden kaynakli olabilirmi acaba.
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Bilgisayarım Bazen Kendiliğinden restart atıyor
cpu-z sıcaklığı zaten göstermiyormuş, üstadın verdiği proylada göremeyenler aynı firmanın alttaki programını deneyebilirsiniz:
işlemci sıcaklığını ve donanım sıcaklığını gösteriyor.
http://www.cpuid.com/download/hwmonitor ... _setup.exe
işlemci sıcaklığını ve donanım sıcaklığını gösteriyor.
http://www.cpuid.com/download/hwmonitor ... _setup.exe
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek



