Güvenli Mod’da Genel Çözünürlükte Çalışma

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Güvenli Mod’da Genel Çözünürlükte Çalışma

Mesaj gönderen diceratops »

Bilgisayarınızda bir sorun varsa, sisteminizi Güvenli Mod’da çalıştırıp problemi bulmanız gerekir. Eğer masaüstünüz fazlasıyla dağınıksa bütün simgeler birbirine girecektir. Bu sorunun üstesinden gelmek için grafik sürücünüzün otomatik başlamasını sağlamanız gerekir.Eğer probleminiz grafik siteminden kaynaklanmıyorsa, sinirlerinizi en az seviyeye indirmek sizin elinizde. Windows Kayıt Defterindeki (Registery Editor) bir değişiklik sayesinde Güvenli Mod’da seçenek sunuyor. Nasıl oluyorsa eskiden grafik sürücüleri yüklenmeden başlayan sisteminiz artık grafik sürücüleri yüklenmiş olarak başlıyor.

“Başlat Çalıştır”
yolunu izleyerek “regedit” yazıp “Tamam”a tıklayın.Açılan pencereden “HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Option” yolunu izleyin. Bir alt giriş olan “Option” değerini bulun, eğer yoksa “Düzenle” menüsünden “Yeni Anahtar” yolunu izleyerek değeri oluşturun. Bu anahtarda “Düzenle Yeni DWORDvalue” yolunu izleyerek değerin adına “OptionValue” yazın. Yaratmış olduğunuz değere çift tıklayarak; “1#8243; (safe mode without network) veya “2#8243; olarak (safe mode with network)atayın. Ardından bilgisayarınızı normal olarak başlattıktan sonra değeri “0#8243; olarak atamalısınız.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Re: Güvenli Mod’da Genel Çözünürlükte Çalışma

Mesaj gönderen velociraptor »

yazidaki registry ile ilgili hatalar giderilmisti , ilginc bir bilgi denemek gerek

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Option]
"OptionValue"=dword:ffec8243
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Güvenli Mod’da Genel Çözünürlükte Çalışma

Mesaj gönderen modestus »

vistada olmuyor, değişen birşey yok.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53913
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19715 kez
Teşekkür edildi: 11959 kez

Re: Güvenli Mod’da Genel Çözünürlükte Çalışma

Mesaj gönderen velociraptor »

feedback icin tesekürler
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön