Bilgisayarınızda bir sorun varsa, sisteminizi Güvenli Mod’da çalıştırıp problemi bulmanız gerekir. Eğer masaüstünüz fazlasıyla dağınıksa bütün simgeler birbirine girecektir. Bu sorunun üstesinden gelmek için grafik sürücünüzün otomatik başlamasını sağlamanız gerekir.Eğer probleminiz grafik siteminden kaynaklanmıyorsa, sinirlerinizi en az seviyeye indirmek sizin elinizde. Windows Kayıt Defterindeki (Registery Editor) bir değişiklik sayesinde Güvenli Mod’da seçenek sunuyor. Nasıl oluyorsa eskiden grafik sürücüleri yüklenmeden başlayan sisteminiz artık grafik sürücüleri yüklenmiş olarak başlıyor.
“Başlat Çalıştır” yolunu izleyerek “regedit” yazıp “Tamam”a tıklayın.Açılan pencereden “HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Option” yolunu izleyin. Bir alt giriş olan “Option” değerini bulun, eğer yoksa “Düzenle” menüsünden “Yeni Anahtar” yolunu izleyerek değeri oluşturun. Bu anahtarda “Düzenle Yeni DWORDvalue” yolunu izleyerek değerin adına “OptionValue” yazın. Yaratmış olduğunuz değere çift tıklayarak; “1#8243; (safe mode without network) veya “2#8243; olarak (safe mode with network)atayın. Ardından bilgisayarınızı normal olarak başlattıktan sonra değeri “0#8243; olarak atamalısınız.
Güvenli Mod’da Genel Çözünürlükte Çalışma
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez
Re: Güvenli Mod’da Genel Çözünürlükte Çalışma
yazidaki registry ile ilgili hatalar giderilmisti , ilginc bir bilgi denemek gerek
Kod: Tümünü seç
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Option]
"OptionValue"=dword:ffec8243- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53913
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11959 kez

