windows 7 home premium türkçe dil paketi
-
tospa
- Byte4

- Mesajlar: 155
- Kayıt: 12 Oca 2008, 18:15
- cinsiyet: Erkek
windows 7 home premium türkçe dil paketi
windows 7 home preimum türkçe dil paketini nasıl yukleyebilrim acaba?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11976 kez
Re: windows 7 home premium türkçe dil paketi
Bildiginiz gibi dil paketleri sadece Ultimate ve Enterprise sürümlerinde degistirilebiliyor lakin , diger sürümlerde de bunu yapabilirsiniz:
1. yöntem:
vistalizator u kullanalim:
vistalizator
Dil paketleri:
http://www.froggie.sk/7lp32rtm.html
Anlatim:
viewtopic.php?f=8&t=41995
2. yöntem:
Baslat > Calistir > Komut Sistemi ni admin yetkilerinde calistiralim:
ilaveten asagidaki anahtari silin:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\UILanguages\en-US
Asagidaki yazi üstteki yazdigimi ögrenip uygulayan bir ögrencim tarafindan yazilmistir
Dil paketi entegre etme işlemi:
- Sistemimize uygun olarak masaüstüne indirdiğimiz dil paketi ".exe" formatında indirildiğini göreceksin Bu ".exe" paketinden bize gerekli olan "lp.cab" dosyasını çıkartmamız gerekiyor Ama nasıl?
Şimdi dil paketini çalıştırıyoruz. Dikkat edin! Masaüstünde "lp.cab" diye bir rar arşivi 5 saniyeliğine göründü ve kayboldu. O "lp.cab" arşivinin kaybolmaması için; o 5 saniye içerisinde ismini değiştirmeniz gerekiyor. Mesela, "1" ismini verin. Ardından ismini yine "lp.cab" olarak değiştirmeyi unutmayın
- Şimdi, komut satırı ile dil paketini sistem ile bütünleştirme işlemine geçiyoruz Verceğimiz komut:
DISM /Online /Add-Package /PackagePath:" 'lp.cab' dosyasının sistemimizdeki konumu"
" 'lp.cab' dosyasının sistemimizdeki konumu" için:

Şimdi komudun aslı:
DISM /Online /Add-Package /PackagePath:C:\Users\Velociraptor\Desktop
"Komut istemi"ni çalıştırıp, üstteki komu yapıştırıp, "Enter"a basıyoruz.

İşlem devam ediyor

Ve tümleştirme işlemi başarıyla bitti

"exit" yazıp, "Komut istemi"ni kapatıyoruz
- Son işlem: Vistalizator ile dili değiştirme
Üstteki iki işlem sayesinde istediğimiz dil paketini sistemimize entegre ettik. Sırada Vistalizator ile dili değiştirme işlemi var. Çünkü şu an sistemimizde bu işlemi yapabilcek bir pencere yok
İşlem çok basit Sadece adımları takip edin

Ve işlemin etkili olması için bilgisayarınız yeniden başlatın
kaynak
http://xaueious.wordpress.com/2009/08/2 ... rom-en-us/
Ceviri: Velociraptor (denemedim)
1. yöntem:
vistalizator u kullanalim:
vistalizator
Dil paketleri:
http://www.froggie.sk/7lp32rtm.html
Anlatim:
viewtopic.php?f=8&t=41995
2. yöntem:
Baslat > Calistir > Komut Sistemi ni admin yetkilerinde calistiralim:
Kod: Tümünü seç
dism /online /add-package /packagepath:D:\langpacks\tr-tr\lp.cab
bcdedit /set {current} locale tr-TR
bcdboot %WinDir% /l tr-TR
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\MUI\UILanguages\en-US
Asagidaki yazi üstteki yazdigimi ögrenip uygulayan bir ögrencim tarafindan yazilmistir
Dil paketi entegre etme işlemi:
- Sistemimize uygun olarak masaüstüne indirdiğimiz dil paketi ".exe" formatında indirildiğini göreceksin Bu ".exe" paketinden bize gerekli olan "lp.cab" dosyasını çıkartmamız gerekiyor Ama nasıl?
Şimdi dil paketini çalıştırıyoruz. Dikkat edin! Masaüstünde "lp.cab" diye bir rar arşivi 5 saniyeliğine göründü ve kayboldu. O "lp.cab" arşivinin kaybolmaması için; o 5 saniye içerisinde ismini değiştirmeniz gerekiyor. Mesela, "1" ismini verin. Ardından ismini yine "lp.cab" olarak değiştirmeyi unutmayın
- Şimdi, komut satırı ile dil paketini sistem ile bütünleştirme işlemine geçiyoruz Verceğimiz komut:
DISM /Online /Add-Package /PackagePath:" 'lp.cab' dosyasının sistemimizdeki konumu"
" 'lp.cab' dosyasının sistemimizdeki konumu" için:

Şimdi komudun aslı:
DISM /Online /Add-Package /PackagePath:C:\Users\Velociraptor\Desktop
"Komut istemi"ni çalıştırıp, üstteki komu yapıştırıp, "Enter"a basıyoruz.

İşlem devam ediyor

Ve tümleştirme işlemi başarıyla bitti

"exit" yazıp, "Komut istemi"ni kapatıyoruz
- Son işlem: Vistalizator ile dili değiştirme
Üstteki iki işlem sayesinde istediğimiz dil paketini sistemimize entegre ettik. Sırada Vistalizator ile dili değiştirme işlemi var. Çünkü şu an sistemimizde bu işlemi yapabilcek bir pencere yok
İşlem çok basit Sadece adımları takip edin

Ve işlemin etkili olması için bilgisayarınız yeniden başlatın
kaynak
http://xaueious.wordpress.com/2009/08/2 ... rom-en-us/
Ceviri: Velociraptor (denemedim)
-
tospa
- Byte4

- Mesajlar: 155
- Kayıt: 12 Oca 2008, 18:15
- cinsiyet: Erkek
Re: windows 7 home premium türkçe dil paketi
bugun deneme fırsatını yakaladım vistalizator ile türkçeleştirme sorunsuz yapıldı .. şimdilik hiç bir sorunda yaratmadı.. çok teşekkür ederim yardımlarınız için
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53923
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19743 kez
- Teşekkür edildi: 11976 kez
