Alıcı + Kablo tv?!

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Alıcı + Kablo tv?!

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar normal uydu alıcısına Kablo tv bağlamak mümkünmüdür böyleliklede bir kumandadan uydunu (satalate) değişerek hem Türksat hemde Kablo tv yayınların izlemek olsun?!
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Re: Alıcı + Kablo tv?!

Mesaj gönderen N2O »

Ben denemiştim fakat olmamıştı...
Kullanıcı avatarı
dj747
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 243
Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
cinsiyet: Erkek

Re: Alıcı + Kablo tv?!

Mesaj gönderen dj747 »

Bu ara çıkan tv kartlarından birinde hem analog hem dijital giriş vardı.Sanırım dediğin o şekilde çalışabilir.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön