Alıcı + Kablo tv?!
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Alıcı + Kablo tv?!
Selam, arkadaşlar normal uydu alıcısına Kablo tv bağlamak mümkünmüdür böyleliklede bir kumandadan uydunu (satalate) değişerek hem Türksat hemde Kablo tv yayınların izlemek olsun?!
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
- dj747
- Kilobyte1

- Mesajlar: 243
- Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
- cinsiyet: Erkek
Re: Alıcı + Kablo tv?!
Bu ara çıkan tv kartlarından birinde hem analog hem dijital giriş vardı.Sanırım dediğin o şekilde çalışabilir.
