Otomatik Kullanma Ekranını Açmak
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Otomatik Kullanma Ekranını Açmak
Arkadaşlar uzun zamanadır cd yada dvd taktığımda otomatik kullanma ekranı gelmiyor açılması için ne yapmamaız lazım.
