Otomatik Kullanma Ekranını Açmak

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Otomatik Kullanma Ekranını Açmak

Mesaj gönderen timucinemrah »

Arkadaşlar uzun zamanadır cd yada dvd taktığımda otomatik kullanma ekranı gelmiyor açılması için ne yapmamaız lazım.
Cevapla