İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı
Bugün netten divx indirdim ama dosya boyutu normal internet explorer dosyası olarak görüyor uzantıyı html olarak görüyor ve aşırı şekilde bilgisayarımı kasıyor dosyalrın uzantısını değiştiriyim diyorum değiştiriyor ama diğer parta geçmek 5 dakikamı alıyor direk uzantıları kaldırma gibi bi seçeneiğimiz varmı
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Re: İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı
foto vermedim kusura bakmayın yavaş yavaş değiştiriyom artık bi çözüm bulamadım yinede saolun
