İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı

Mesaj gönderen timucinemrah »

Bugün netten divx indirdim ama dosya boyutu normal internet explorer dosyası olarak görüyor uzantıyı html olarak görüyor ve aşırı şekilde bilgisayarımı kasıyor dosyalrın uzantısını değiştiriyim diyorum değiştiriyor ama diğer parta geçmek 5 dakikamı alıyor direk uzantıları kaldırma gibi bi seçeneiğimiz varmı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı

Mesaj gönderen velociraptor »

bir ekran resmi alabilirmiyim
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: İndirdiğim dosyalarda html sıkıntısı

Mesaj gönderen timucinemrah »

foto vermedim kusura bakmayın yavaş yavaş değiştiriyom artık bi çözüm bulamadım yinede saolun
Cevapla