Vista hata mesaji

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Vista hata mesaji

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Resim
Resim
Son zamanlarda bu hata mesajini aliyorum.Bu mesajdan sonra pcde yavaslamalar oluyor.Programlar gec tepki veriyor.Internette arastirdim ama elle tutulur bir sey bulamadim.Sistem karsilastirmasi calismiyor diye bir uyari zannedersem.Yukarida resimde gozukuyor, yardimlarinizi bekliyorum.
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Vista hata mesaji

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Yokmu bir bilgisi olan arkadaslar.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Vista hata mesaji

Mesaj gönderen modestus »

almancayı iyi bilen velociraptor var..
Kullanıcı avatarı
%TuNcAy%
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 650
Kayıt: 04 May 2006, 21:20
cinsiyet: Erkek

Re: Vista hata mesaji

Mesaj gönderen %TuNcAy% »

Aslinda bu Hollandaca ama iki dilde birbirine yakin admini bekleyelim o zaman.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Vista hata mesaji

Mesaj gönderen velociraptor »

hic yakin degil , hicbirsey anlamadim bunndan ama önerim vistayi tamir yöntemine gitmeniz:
viewtopic.php?t=14040
Cevapla