Sag tusa Dos modunda ac kisayolu

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53901
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Sag tusa Dos modunda ac kisayolu

Mesaj gönderen velociraptor »

Resim

Resim

bazen bir dizine ulasip belirli komutlari vermek icin illada dox moduna gecmek gerek , peki sag tikladiginizda dox modundunda ac kisa yolu olsa isimiz koyalasmazmi=?

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Open DOS Box\command]
@="cmd.exe /k \"cd %L"
üstteki registry kaydini uygulayip Pc yi restart ettikten sonra üstteki gibi sag tiklayip dos modunda ac dedigimizde o dizinde oluruz

Eski haline döndüren kodlar:

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[-HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell\Open DOS Box]
Velociraptor
Cevapla