Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Mesaj gönderen loveme »

Bilgisayarımın yavaşlamasının nedeni donanım çakışması olabilir mi?Bilgisayarım açılırken geç açıyor ve ayrıca pc yavaşlamasının arkada ayrıca çalışan programlar olup olmadığınıda kontrol ettim.Kaldırmama rahmen aynıdır.Ne yapabilirim?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Mesaj gönderen modestus »

donanım çakışmasını aygıt yöneticisinden görebilirsin, zaten vista veya windows7 kullanıyorsan sistem bunu sana bildirir.
sistemin yavaşlığının en önemli sebeplerinden birisi spy(zararlı) girmesidir, yokluğundan eminsen
bilgisayarım>yönet'den yani services'den gereksiz servisleri kapat bu şekilde hız sağlayabilirsin, gerekli açıklama forumda mevcut ufak bir aramayla bulabilirsin.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Mesaj gönderen loveme »

güvenli kipte bilgisayar hızlı açılıyor yani hoşgeldiniz ekranı uzun bekleme yapmıyor.Acaba başlatırken bunu bekleten neden nedir?Windows xp bölümündeki önceden çekmiş olduğum resimler var onları inceler misiniz?
viewtopic.php?f=5&t=19109&start=15
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Mesaj gönderen modestus »

yukarda dediklerimden dolayı güvenli kipte hızlı açılır, denilenleri yap öyle konuşalım.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Mesaj gönderen loveme »

Güvenli kipte başlattığımızda bekleme derdi yok.Güvenli kipte kullanmıyoruz ki bilgisayarı.Güvenli kipte açılmadan nasıl düzgün bir şekilde geç açılma problemini çözebiliriz?
Benim düşümcem bir aygıt pc açılırken geç açılmasını sağlıyor.Bu donanın mı?ya da bir yazılım mı bilemiyorum??Hangi hizmet ya da yönetime takılıyor ki geç açıyor pc everestle resim aldım.Onları inceler misiniz?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Mesaj gönderen modestus »

ya yazdıklarımı okumuyorsun yada çok eğleniyorsun loveme kardeş.. :x

yukarda dediklerimi yap derken bunu okudunmu..??
bilgisayarım>yönet'den yani services'den gereksiz servisleri kapat bu şekilde hız sağlayabilirsin, gerekli açıklama forumda mevcut ufak bir aramayla bulabilirsin.
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Donanım çakışmasını nasıl anlarım ve çözebilirim

Mesaj gönderen loveme »

Dediklerini yaptım ayrıca resimleride çektim...Hatta xp cd taktım ve onarmayı denedim.Yeniden denediğim halde olmadı...
Belki görmediğim bir şeyi kaldırmamış olurum diyecem ama oda ne olabilir ki,sorun bundan mı kaynaklı bilmiyorum.
teşekkürler
Cevapla