Ms-dos penceresinden gireceğiniz bir komutla bilgisayarınız temizmi öğrenebilirsiniz.
Başlat>çalıştır>CMD yazın ve enter layın komut pencerisine netstat -an | find ":25" yazın.
Alt satırda herhangi bir uyarı çıkmıyorsa bilgisayarınız temiz demektir.Ama altta bir uyarı çıkyorsa bilgilerinizi çalan bir keylogger ve virüs vardır.Hemen internet bağlantınızı kesin ve anti-virüs programınızla bir tarama yapın yine de temizlemediyse Ad-aware gibi casus yazılımları temizleyen programlar kullanın
Pc niz temiz mi bir bakalım ?
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez

