Parmak bellek bicimlendirme
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Parmak bellek bicimlendirme
4 GB Kingston Parmak bellek aldım..Veri yüklemeden önce NTFS olarak biçimlendirmelimiyim..Yoksa Fat32 olarak mı kullanayım..
Hangisini tavsiye edersiniz.. 
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53904
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Parmak bellek
Fat 32 olarak kalsin derim , gerekmedikce bicimlendirme , cünkü üreticiler o sekilde üretmisse vardir bir bildikleri , ilerde bir sorun cikarsa gerekirse bicimlendirirsin , bu arada hayirli olsun
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53904
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19709 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Parmak bellek bicimlendirme
Var biliyordum..Maalesef yokmuş..Parmak belleğe film atar,seyrederiz diye düşünüyordum..Napalım sağlık olsun.. :)
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Parmak bellek bicimlendirme
Parmak belekten silinen dosyalar nereye gidiyor..
Geri dönüşüm de görünmüyor.. :!:
Re: Parmak bellek bicimlendirme
parmak bellekten silinen dosyalar maalesef direk hakkın rahmetine kavuşuyor kazım abi.. :D
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: Parmak bellek bicimlendirme
eğer içine yeni bir şey atmadıysan belleğin ,dosya kurtarma programları ile geri çağırabiliyorsun kazım abicim denemeden anlıyamazsın yalnız 
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Parmak bellek bicimlendirme
Bellekten bir dosya silmiştim..Her zaman olduğu gibi çöp kutusunda göremeyince onun için sormuştum..
İlginize teşekkürler.. :)
İlginize teşekkürler.. :)

