Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
APES
Bit
Bit
Mesajlar: 17
Kayıt: 16 Mar 2006, 15:44

Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi

Mesaj gönderen APES »

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/260178975/7600.x86.tr-tr.rar.html
VINDOWS7 RTM Orijinal tr dil paketi çıkmıştır hayırlı olsun..
yalnız bunu nasıl entegre edecez bende daha kurmadım windows7 7600 sürümünü





(link alıntıdır kaynak sağlamdır)
Kullanıcı avatarı
slayer
Byte2
Byte2
Mesajlar: 79
Kayıt: 25 Kas 2008, 09:18
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi

Mesaj gönderen slayer »

Ben denedim, çalışıyor fakat bazı sorunlar var.
Control Panel'deki Language Settings altından yükleniyor. Change Display Language menüsünden Browse seçip, diskteki dosyayı gösteriyor. 4-5 dakika içinde yüklüyor. Sistem yeniden başlıyor ve sistem Türkçe oluyor.

1. Reboot sonrasında sağ alt köşeye watermart attı. (7600 değerlendirme kopyası). Win7_Toolkit 1.7 ile sildim.
2. winver komutunda sistem ingilizce iken, değerlendirme kopyası yazmıyordu ama şimdi yazıyor. Bunu nasıl aşacağımı bende bilmiyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53900
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19708 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi

Mesaj gönderen velociraptor »

Windows 7 RTM sürümünün Türkçe Dil paketidir

Resim

X86

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/260467213/7600_tr_x86_interkolik.rar
X64

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/260467430/7600_TR_X64_interkolik.rar
Kullanıcı avatarı
APES
Bit
Bit
Mesajlar: 17
Kayıt: 16 Mar 2006, 15:44

Re: Windows 7 RTM Orijinal tr dil paketi

Mesaj gönderen APES »

hsahin4 yazdı:Ben denedim, çalışıyor fakat bazı sorunlar var.
Control Panel'deki Language Settings altından yükleniyor. Change Display Language menüsünden Browse seçip, diskteki dosyayı gösteriyor. 4-5 dakika içinde yüklüyor. Sistem yeniden başlıyor ve sistem Türkçe oluyor.

1. Reboot sonrasında sağ alt köşeye watermart attı. (7600 değerlendirme kopyası). Win7_Toolkit 1.7 ile sildim.
2. winver komutunda sistem ingilizce iken, değerlendirme kopyası yazmıyordu ama şimdi yazıyor. Bunu nasıl aşacağımı bende bilmiyorum.
ben dediğin yöntemle yaptım sendekiler bende olmadı..
Cevapla