XP kullanıcıları Win 7'yi sevmezse ne olacak?

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

XP kullanıcıları Win 7'yi sevmezse ne olacak?

Mesaj gönderen modestus »

XP kullanıcıları Win 7'yi sevmezse ne olacak?

Wndows 7 çıksa bile XP'den vazgeçmem diyenler... Bu haberimiz sizi çok mutlu edecek...

Singapur'da bir tabela: ücretsiz XP'ye geri dönüşüm kampanyası.Microsoft, tüketici hakları çerçevesinde satmış olduğu bir işletim sistemini, kullanıcı tercih ederse daha eski bir sistemle değiştirme imkanı sunuyor. Yakın zamana kadar çok fazla kullanılmayan bu hak, Vista'dan sonra pek çok tüketici tarafından adeta yeniden keşfedildi. Hatta Vista'dan XP'ye geçiş için ödenen ücretler mahkemelere bile taşındı. Bu yüzden bazı üreticiler şu anda ellerindeki Vista lisansları kendileri XP'ye çevirip, bu şekilde kullanıcılara XP yüklü bilgisayarlar satabiliyorlar.

Özetle Microsoft, hiçbir şeyden çekmedi Vista'dan çektiği kadar... Öyle ki Vista'dan ağzı yanan Microsoft, Windows 7'yi üfleyerek satacak. Windows 7'de kullanıcıya tanınan geri dönüş imkanı Vista'dakinden bile daha gelişmiş olacak. Normalde Microsoft sadece bir önceki iletim sistemine geri dönme olanağı sunuyor. Fakat Windows 7'yi satın alıp beğenmeyenler, sadece Vista'ya değil, isterlerse Windows XP'ye bile geri dönebilecekler. Microsoft henüz bu sürecin nasıl işleyeceğine dair detaylı bilgi aktarmadı ama tahminler bu özelliğin sadece Windows 7'nin Ultimate ve Business sürümleri için geçerli olacağı yönünde.

chip.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: XP kullanıcıları Win 7'yi sevmezse ne olacak?

Mesaj gönderen velociraptor »

benim yaptigimi kullanacaksiniz mantigi kendilerine pahaliya maloldu , Tüketici , iyi ve kaliteli olani kullanma hakkini sakli tutuyordu ve su an bir silah gibi kullaniyor :)
Kullanıcı avatarı
dj747
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 243
Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
cinsiyet: Erkek

Re: XP kullanıcıları Win 7'yi sevmezse ne olacak?

Mesaj gönderen dj747 »

Sorma abi sırf bu vista belası yüzünden laptopu geri iade ettim.Xp de ses driveri sıkıntı çıkarıyor.Ben antivistacıyım. :D
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: XP kullanıcıları Win 7'yi sevmezse ne olacak?

Mesaj gönderen velociraptor »

bana vistali Laptop sattilar , ve üreticinin sitesinde bile Xp deriveri yok , 6 ay bekledim , birileri kendileri yazmis , yabanci bir forumda buldum o gün bugündür Xp deyim
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön