Pc geç açılmasını burdan engelleyebilir miyim?Ağda paylaşılan sabit disk sürücüleri için güvenlik kurabilir miyim?Yazılımları güvenlik altına alabilir miyim?Msconfig deki hizmetlerde burda hangilerini devre dışı bırakabilirim???

Bu yapılandırılmamaların sebepleri nelerdir?
teşekkürler