üstte sizin icin kendi sistemimden upload ettigim shell32.dll
sistemi bart PE veya benzeri bir Cd ile acip
C:\windows\system32
icerisine kopyalarsaniz sorununuz cözülebilir
Bir diger yöntemde:
Pc yi Xp Cd si ile baslatalim ve [R] ye basip repair konsol a gecelim Cmd ekranina gelince (Recovery Console) , dos ekraninda asagidaki komutu verelim
İlk öneri ile hallettim.Anti Malware koruma çalışmıyordu.Saatin yanıda görünmeye başladı diye yazarken yine hata verdi..Remix xp temayı yüklemiştim..Bu hatayı yeniden başlattıktan sonra verdi..Şimdi bu temayı kaldırıcam..Neticeyi yazarım.. :!: edit:Remix xp temayı kaldırdım.Anti Malware normal çalışmaya başladı.Demek bu tema yüzünden iki gündür boşuna uğraşmışım..Birgün öncede format atmıştım..Operada rahatça kuruldu..
@error a teşekkürler.. :)
En son uçs tarafından 05 Nis 2009, 04:49 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
shell32.dll zaten görsellikle iligili bir sistem dosyasidir , muhtemelen yüklediginiz temadan kaynakli bir sorun meydana geldi ve sistem tamiri ile bozulan bu dosya yenilendi , gecmis olsun