windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.
- geceziyaretcisi
- Bit

- Mesajlar: 9
- Kayıt: 10 Eki 2007, 09:48
windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.
sevgili arkadaşlar xp professıonal kullanıyorum,masaüstüne vista görünümü kullanmak istiyorum.yardımınızı rica ediyorum.Acaba bunu uyguladıktan sonra herhangi bi sorun ile karşılaşırmıyım.
şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar dilerim..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53892
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19700 kez
- Teşekkür edildi: 11955 kez
