windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
geceziyaretcisi
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 10 Eki 2007, 09:48

windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.

Mesaj gönderen geceziyaretcisi »

sevgili arkadaşlar xp professıonal kullanıyorum,masaüstüne vista görünümü kullanmak istiyorum.yardımınızı rica ediyorum.Acaba bunu uyguladıktan sonra herhangi bi sorun ile karşılaşırmıyım. :?: şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar dilerim..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53892
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11955 kez

Re: windows xp'ye masaüstüne vista görünümü yapmak istiyorum.

Mesaj gönderen velociraptor »

Windows / olmazmi=?
viewtopic.php?f=36&t=54863
Cevapla