Ekran kartım ? ? ?
- iguana
- Byte2

- Mesajlar: 92
- Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
- cinsiyet: Erkek
Ekran kartım ? ? ?
Arkadaslar merhaba.. bşey sormak istiyorm.. benim diz üstü ilgisayarımın ekran kartı daha önce hiç duymadıqım bi marka.. Sis Mirage 3 graphics... bu ürünü daha önce duyan varmı... güncelleştirme bulamıyorum çünki..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: Ekran kartım ? ? ?
asagidaki online identifikatör ile kartinin numarasini falan tesbit ettir:
http://www.sis.com/support/support_prodid.htm
sonrada asagidan driverini download et:
http://www.sis.com/download/
http://www.sis.com/support/support_prodid.htm
sonrada asagidan driverini download et:
http://www.sis.com/download/
