Ekran kartım ? ? ?

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
iguana
Byte2
Byte2
Mesajlar: 92
Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
cinsiyet: Erkek

Ekran kartım ? ? ?

Mesaj gönderen iguana »

Arkadaslar merhaba.. bşey sormak istiyorm.. benim diz üstü ilgisayarımın ekran kartı daha önce hiç duymadıqım bi marka.. Sis Mirage 3 graphics... bu ürünü daha önce duyan varmı... güncelleştirme bulamıyorum çünki..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Ekran kartım ? ? ?

Mesaj gönderen velociraptor »

asagidaki online identifikatör ile kartinin numarasini falan tesbit ettir:
http://www.sis.com/support/support_prodid.htm
sonrada asagidan driverini download et:
http://www.sis.com/download/
Cevapla