vistada geçerli temam silimiş (cözüldü)

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
iguana
Byte2
Byte2
Mesajlar: 92
Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
cinsiyet: Erkek

vistada geçerli temam silimiş (cözüldü)

Mesaj gönderen iguana »

merhabalar... forumunuza yeni üye oldum. Vistayı bilqisayarıma yeni kurdum ve sürüm vista home basic. buqün farkettim ki geçerli Yani Standart temam silinmiş. grünüm deqistirmeden standartı sectiqimde tekrar otomatik olarak temel e qeçior... bunu nasıl düzeltebilirim. resources themes tede sadece aero teması var.... yardımcı olrsaniz sevinirim...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen velociraptor »

Aramiza hosgeldiniz , asagidakini bir deneyin bakalim ise yarayacakmi
viewtopic.php?p=57468#p57468
Kullanıcı avatarı
iguana
Byte2
Byte2
Mesajlar: 92
Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
cinsiyet: Erkek

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen iguana »

.hoşbulduk :)..vistada yeniyim... tam nasıl ulaşacağım bu bölüme... ve bir de daha yeni kullanmama rağmen beğenmedm vistayı... 7 e geçicem ama linkler silinmiş sanırım...
Kullanıcı avatarı
iguana
Byte2
Byte2
Mesajlar: 92
Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
cinsiyet: Erkek

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen iguana »

tamam buldum... şöyle birşey yapsak.... eğer vistadaki geçerli yani standart temalar elinizde var ise eqer upload etmeniz mümkünmüdür ?

çünki benimki diz üstü ve vista kendinden geldi cd içeriğinde onarım yok sadece yükleme var :S
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen velociraptor »

Lütfen bold karakter kullnmaktan vazgecin , Ne yazikki su anki sistemim Xp
Kullanıcı avatarı
iguana
Byte2
Byte2
Mesajlar: 92
Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
cinsiyet: Erkek

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen iguana »

Lütfen bold karakter kullnmaktan vazgecin
kusura bakmayın tekrarı olmaz :) anlıyorum peki edinebilme şansım varmı... ve dediğim gibi vista dizüstümde kendinde vardı 7 yi yükleme şansım olabilirmi. 32 Bit ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen velociraptor »

sirf bir tema icin win 7 yüklenmez , fakat madem laptopunuz var recovery yapin , sizdeki laptopta boot sirasinda basilan bir tustan vistanin eski haline dönüyor olmasi gerek
Kullanıcı avatarı
iguana
Byte2
Byte2
Mesajlar: 92
Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
cinsiyet: Erkek

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen iguana »

sorun sadece tema değil. yaptıqım arastırmalar sonucu 7 nin vistaya daha aqır fark atması... dediqim qibi qelen cd de yalnızca kurulum var :S yani seçenek olarak direkt kuruluma qecis oluyor..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen velociraptor »

https://www.sordum.net/download/aero.bat
üsttekini indirip sag tiklayip admin olarak calistirin ve sonrasinda restart edin bakalim ise yarayacakmi
Kullanıcı avatarı
iguana
Byte2
Byte2
Mesajlar: 92
Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
cinsiyet: Erkek

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen iguana »

işe yaradı...teşekkür ederim...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: vistada geçerli temam silimiş

Mesaj gönderen velociraptor »

gecmis olsun :wink:
Cevapla