vistada geçerli temam silimiş (cözüldü)
- iguana
- Byte2

- Mesajlar: 92
- Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
- cinsiyet: Erkek
vistada geçerli temam silimiş (cözüldü)
merhabalar... forumunuza yeni üye oldum. Vistayı bilqisayarıma yeni kurdum ve sürüm vista home basic. buqün farkettim ki geçerli Yani Standart temam silinmiş. grünüm deqistirmeden standartı sectiqimde tekrar otomatik olarak temel e qeçior... bunu nasıl düzeltebilirim. resources themes tede sadece aero teması var.... yardımcı olrsaniz sevinirim...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: vistada geçerli temam silimiş
Aramiza hosgeldiniz , asagidakini bir deneyin bakalim ise yarayacakmi
viewtopic.php?p=57468#p57468
viewtopic.php?p=57468#p57468
- iguana
- Byte2

- Mesajlar: 92
- Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
- cinsiyet: Erkek
Re: vistada geçerli temam silimiş
.hoşbulduk :)..vistada yeniyim... tam nasıl ulaşacağım bu bölüme... ve bir de daha yeni kullanmama rağmen beğenmedm vistayı... 7 e geçicem ama linkler silinmiş sanırım...
- iguana
- Byte2

- Mesajlar: 92
- Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
- cinsiyet: Erkek
Re: vistada geçerli temam silimiş
tamam buldum... şöyle birşey yapsak.... eğer vistadaki geçerli yani standart temalar elinizde var ise eqer upload etmeniz mümkünmüdür ?
çünki benimki diz üstü ve vista kendinden geldi cd içeriğinde onarım yok sadece yükleme var :S
çünki benimki diz üstü ve vista kendinden geldi cd içeriğinde onarım yok sadece yükleme var :S
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: vistada geçerli temam silimiş
Lütfen bold karakter kullnmaktan vazgecin , Ne yazikki su anki sistemim Xp
- iguana
- Byte2

- Mesajlar: 92
- Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
- cinsiyet: Erkek
Re: vistada geçerli temam silimiş
kusura bakmayın tekrarı olmaz :) anlıyorum peki edinebilme şansım varmı... ve dediğim gibi vista dizüstümde kendinde vardı 7 yi yükleme şansım olabilirmi. 32 Bit ?Lütfen bold karakter kullnmaktan vazgecin
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: vistada geçerli temam silimiş
sirf bir tema icin win 7 yüklenmez , fakat madem laptopunuz var recovery yapin , sizdeki laptopta boot sirasinda basilan bir tustan vistanin eski haline dönüyor olmasi gerek
- iguana
- Byte2

- Mesajlar: 92
- Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
- cinsiyet: Erkek
Re: vistada geçerli temam silimiş
sorun sadece tema değil. yaptıqım arastırmalar sonucu 7 nin vistaya daha aqır fark atması... dediqim qibi qelen cd de yalnızca kurulum var :S yani seçenek olarak direkt kuruluma qecis oluyor..
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: vistada geçerli temam silimiş
https://www.sordum.net/download/aero.bat
üsttekini indirip sag tiklayip admin olarak calistirin ve sonrasinda restart edin bakalim ise yarayacakmi
üsttekini indirip sag tiklayip admin olarak calistirin ve sonrasinda restart edin bakalim ise yarayacakmi
- iguana
- Byte2

- Mesajlar: 92
- Kayıt: 02 Mar 2009, 03:12
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53898
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
