Vista Ultimate 32 bit te fare ayarı

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Vista Ultimate 32 bit te fare ayarı

Mesaj gönderen seheryeli »

Selam arkadaşlar Vista 32 bit Ultimate kullanıyorum resimdeki gibi bir proğramı açmak için üzerine gidiyorum dokunmadan basacağım zaman hemen kayıp oluyor basacağım yer ve açılmıyor acaba neden olabilirki fare ayarlarına baktım ama birşey yapamadım yardımınızı rica ediyorum saygılar

Resim
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Vista Ultimate 32 bit te fare ayarı

Mesaj gönderen Laneth »

driverlar deforme olmuştur :arrow: kullandığın mouseun driverlarını güncelle
or
kullandığın mouseu n bayağı içi tozlanmış :arrow: kullanım klavuzunda anlatıldığı gibi mouse temizlemen gerekir
Kullanıcı avatarı
seheryeli
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1388
Kayıt: 18 Kas 2006, 23:50
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Vista Ultimate 32 bit te fare ayarı

Mesaj gönderen seheryeli »

Laneth yazdı:driverlar deforme olmuştur :arrow: kullandığın mouseun driverlarını güncelle
or
kullandığın mouseu n bayağı içi tozlanmış :arrow: kullanım klavuzunda anlatıldığı gibi mouse temizlemen gerekir
nasıl temizlerim onu yuvarlak top deyilki optik yani elektironik
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Vista Ultimate 32 bit te fare ayarı

Mesaj gönderen Laneth »

elektironik
bilgisayarda kullanılan her araç zaten elektroniktir
yuvarlak top deyilki optik


yeterli gelmedi ise, pillerini çıkartırsan altında bir vida görürsün, açarsan daha rahat temizlersin :arrow: tabii USB girişli fare kullanıyorsan
Cevapla