Kullanıcı adı değiştirme..

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
abraxas07
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 367
Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24

Kullanıcı adı değiştirme..

Mesaj gönderen abraxas07 »

Vista da kullanıcı adını nasıl değiştirebilirim. Hesap adını demiyorum, HDD ye girince kullanıcılar dosyasındaki adı diyorum. Baldızın makinasını kuran hıyar kendi adını vermiş, değiştirmem gerekli. Yardımlarınıza teşekkürler..
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Kullanıcı adı değiştirme..

Mesaj gönderen velociraptor »

su an vistam yok ama sunu bir dene :
Start Menu (baslat cubugunda), bilgisayarima sag tikla ve "yönet." de Local Users and Groups, altinda "Users." (kullanicilar) i secelim buradan her hesabin görüntü adini degistirebiliyor olman gerek

Asagidaki yazilim da ise yarayabilir:
Resim
Download:

Kod: Tümünü seç

http://www.vista4beginners.com/files/Change_Owner_v1.0.zip
Registry de :
HKEY_Local_Machine\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version
'Registered Owner' degrine sag tiklayip degistir deyip istedigimiz bir ismi verelim

ilaveten sagidaki accepted solution kismini okuyunuz:
http://www.experts-exchange.com/OS/Micr ... 15100.html
cözümü okumak icin üyelik isteyebilir o nedenle ingilizcesini asagida veriyorum :

Right click on Computer and select properties Select Advanced System settings (on the left)
On the Advanced Tab, select SETTINGS under user profiles Select the old account and then COPY TO Locate the new profile folder (c:\Users\Username)
*** IMPORTANT then select CHANGE under "permitted to use" and enter "Everyone"
****then press OK and if necessay confirm the overwriting to the old profile.
Cevapla