Bilgisayarı kapat dediğimde kapatılıyor diyor bekletiliyor ve kapatmıyor.Bu durumu nasıl çözerim.
teşekkürler
Bilgisayar Kapanmama Sorunu
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu
loveme yazdı:Bilgisayarı kapat dediğimde kapatılıyor diyor bekletiliyor ve kapatmıyor.Bu durumu nasıl çözerim.
teşekkürler
loveme artık başka kişilerin sorunlarını kendi sorununmuş gibi bizlere sunmaktan ve bizim verdiğimiz çözümleri başka forumlarda ki mağdurlara ben biz sorunu çözmüşüz gibi kendini yüceltmekten vazgeç bu sana ilk ihtarımdır herkezin huzurnda söylüyorum
ispatlaması zor olsa bile başka forumların yada blogların taşeronluğunu yaptığın aşikar buna son ver bizim bizlerin yardım etme karşılıksız yardım etme isteğini ucuz numaralar ile inciltme aptal yerine koyma
bir kişi olsun ki hergün pc sinde bu kadar sorun çıksın farzetki çıktı hergün bu denli foruma bu sorunları yazssın
kafama takılan bir konuda sana yardım edenlere bir teşekkürler ü bile esirgemen
Bundan Vazgeç
SAYGILARIMLA KRİPTEKS
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu
Sevgili kompetan başka bir forumdakilerin sorunlarını çözmüyorum.Ben kendi sorunlarımı çözüyorum ayrıca bu konuda araştırma yapıyorum.Başka forumlarda öyle bir işlem yaptığım ya da yardım etmeye çalışmam bu sizlerin vağıstasıyla hiç bir zaman olmamıştır ve herkesin bilgisayar bilgisi kendisinedir.Eğer başka bir forumda burda yazılanları paylaştığımı ispatlayıp açıklarsanız size söz veriyorum hayatımın sonuna kadar asla bilgisayar kullanmayacağım.
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu
loveme
forumda özellikle xp bölümümünde arama yaparsan, bu sorun ile açmış olduğun başlıklarda çözümü var
forumda özellikle xp bölümümünde arama yaparsan, bu sorun ile açmış olduğun başlıklarda çözümü var
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu
sorunum çözüldü Autorun Eateri kapatmamışım.Hoşgeldiniz yazısıda uzun sürmüyor eskisi kadar.
teşekkürler
teşekkürler
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu
loveme yazdı:Sevgili kompetan başka bir forumdakilerin sorunlarını çözmüyorum.Ben kendi sorunlarımı çözüyorum ayrıca bu konuda araştırma yapıyorum.Başka forumlarda öyle bir işlem yaptığım ya da yardım etmeye çalışmam bu sizlerin vağıstasıyla hiç bir zaman olmamıştır ve herkesin bilgisayar bilgisi kendisinedir.Eğer başka bir forumda burda yazılanları paylaştığımı ispatlayıp açıklarsanız size söz veriyorum hayatımın sonuna kadar asla bilgisayar kullanmayacağım.
nasıl ben şuan için ispatlayamıyoorsam bunu sende bizi en azından beni inandıramassın kendi sorunların olduğuna
neyse
konu kapanmıştır.... :!:
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3844
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu
Hangi duygu ve düşünceler içinde olduğunuzu anlamakta güçlük çekiyorum.Bu tavrınız benim hiç hoşuma gitmedi hatta kırıcı oldu.Forum üyesi olarak sadece araştırma yapmaktayım.Bunun dışında bir çalışmam ya da diğer forumlarla dediğiniz gibi bir durum söz konusu değildir.Eğer böyle bir şey varsa ispat ve kanıt derim bir hukuk okuru olarak.
Saygılar
Saygılar
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu
Başlangıçta program çalıştırmanın zararları :!:sorunum çözüldü Autorun Eateri kapatmamışım.
PC açılmayabilirdi :idea:
Manuel olarak Autorun.inf dosyalarını temizliyebilirsin
başlat.... cmd....sırası ile
del c:\autorun.*/f/s/q/a Enter diyerek C'yi
del d:\autorun.*/f/s/q/a Enter diyerek D'yi temizliyebilirsin
