Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen loveme »

Bilgisayarı kapat dediğimde kapatılıyor diyor bekletiliyor ve kapatmıyor.Bu durumu nasıl çözerim.
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen Kripteks® »

loveme yazdı:Bilgisayarı kapat dediğimde kapatılıyor diyor bekletiliyor ve kapatmıyor.Bu durumu nasıl çözerim.
teşekkürler

loveme artık başka kişilerin sorunlarını kendi sorununmuş gibi bizlere sunmaktan ve bizim verdiğimiz çözümleri başka forumlarda ki mağdurlara ben biz sorunu çözmüşüz gibi kendini yüceltmekten vazgeç bu sana ilk ihtarımdır herkezin huzurnda söylüyorum

ispatlaması zor olsa bile başka forumların yada blogların taşeronluğunu yaptığın aşikar buna son ver bizim bizlerin yardım etme karşılıksız yardım etme isteğini ucuz numaralar ile inciltme aptal yerine koyma

bir kişi olsun ki hergün pc sinde bu kadar sorun çıksın farzetki çıktı hergün bu denli foruma bu sorunları yazssın

kafama takılan bir konuda sana yardım edenlere bir teşekkürler ü bile esirgemen

Bundan Vazgeç

SAYGILARIMLA KRİPTEKS
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen loveme »

Sevgili kompetan başka bir forumdakilerin sorunlarını çözmüyorum.Ben kendi sorunlarımı çözüyorum ayrıca bu konuda araştırma yapıyorum.Başka forumlarda öyle bir işlem yaptığım ya da yardım etmeye çalışmam bu sizlerin vağıstasıyla hiç bir zaman olmamıştır ve herkesin bilgisayar bilgisi kendisinedir.Eğer başka bir forumda burda yazılanları paylaştığımı ispatlayıp açıklarsanız size söz veriyorum hayatımın sonuna kadar asla bilgisayar kullanmayacağım.
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen Laneth »

loveme

forumda özellikle xp bölümümünde arama yaparsan, bu sorun ile açmış olduğun başlıklarda çözümü var
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen loveme »

sorunum çözüldü Autorun Eateri kapatmamışım.Hoşgeldiniz yazısıda uzun sürmüyor eskisi kadar.
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
Kripteks®
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3564
Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 3 kez
İletişim:

Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen Kripteks® »

loveme yazdı:Sevgili kompetan başka bir forumdakilerin sorunlarını çözmüyorum.Ben kendi sorunlarımı çözüyorum ayrıca bu konuda araştırma yapıyorum.Başka forumlarda öyle bir işlem yaptığım ya da yardım etmeye çalışmam bu sizlerin vağıstasıyla hiç bir zaman olmamıştır ve herkesin bilgisayar bilgisi kendisinedir.Eğer başka bir forumda burda yazılanları paylaştığımı ispatlayıp açıklarsanız size söz veriyorum hayatımın sonuna kadar asla bilgisayar kullanmayacağım.

nasıl ben şuan için ispatlayamıyoorsam bunu sende bizi en azından beni inandıramassın kendi sorunların olduğuna

neyse

konu kapanmıştır.... :!:
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3844
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen loveme »

Hangi duygu ve düşünceler içinde olduğunuzu anlamakta güçlük çekiyorum.Bu tavrınız benim hiç hoşuma gitmedi hatta kırıcı oldu.Forum üyesi olarak sadece araştırma yapmaktayım.Bunun dışında bir çalışmam ya da diğer forumlarla dediğiniz gibi bir durum söz konusu değildir.Eğer böyle bir şey varsa ispat ve kanıt derim bir hukuk okuru olarak.
Saygılar
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Bilgisayar Kapanmama Sorunu

Mesaj gönderen Laneth »

sorunum çözüldü Autorun Eateri kapatmamışım.
Başlangıçta program çalıştırmanın zararları :!:

PC açılmayabilirdi :idea:

Manuel olarak Autorun.inf dosyalarını temizliyebilirsin

başlat.... cmd....sırası ile

del c:\autorun.*/f/s/q/a Enter diyerek C'yi

del d:\autorun.*/f/s/q/a Enter diyerek D'yi temizliyebilirsin
Cevapla