word kısa yolu tıkladığımda beklek yetersiz. Excell tıkladığımda da xllex.dll dosyası eksi diyor fakat ben o dosyayı de netten buldum gene açılmadı. Sebep ne olabilir acaba.?
http://img49.imageshack.us/img49/1221/adsznw6.jpg

Çözümü: Daha önceden çalıştırmış olmanız lazım ve bu dosyalarıda saklamanız lazım.
Portable programların düzgün çalışması için bu
C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thinstall\ klasörde bir takım dosyalar açar. işte bendeki dosya açamayan arkadaşlar için. İçinde anlatım mevcut...
------(geçersiz link)------ 198458400/Ac_klama.2007.ofis.icin.rar
Administrator benim kullandığım kullanıcı hesabı sizinki farklı olabilir. Ama kullandığınız hesapta çalışmaz ise burdayada kopyalayın....
Buradan kasıt: C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thinstall\



