Ofis Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım. ( Çözüldü.)

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Ofis Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım. ( Çözüldü.)

Mesaj gönderen Mendenn »

Portable 2007 Tr indirdim fakat bir türlü çalıştıramadım.
word kısa yolu tıkladığımda beklek yetersiz. Excell tıkladığımda da xllex.dll dosyası eksi diyor fakat ben o dosyayı de netten buldum gene açılmadı. Sebep ne olabilir acaba.?

http://img49.imageshack.us/img49/1221/adsznw6.jpg

Resim

Çözümü: Daha önceden çalıştırmış olmanız lazım ve bu dosyalarıda saklamanız lazım.
Portable programların düzgün çalışması için bu
C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thinstall\ klasörde bir takım dosyalar açar. işte bendeki dosya açamayan arkadaşlar için. İçinde anlatım mevcut...
------(geçersiz link)------ 198458400/Ac_klama.2007.ofis.icin.rar

Administrator benim kullandığım kullanıcı hesabı sizinki farklı olabilir. Ama kullandığınız hesapta çalışmaz ise burdayada kopyalayın....
Buradan kasıt: C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thinstall\
En son Mendenn tarafından 23 Şub 2009, 14:45 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Re: Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım.

Mesaj gönderen editci »

bilgisayarındaki altta görev çubuğunda açık olan tüm progrmaları kullanıyormusun? gereksiz tüm programları bilgisayarından arındır. sistemini bir rahatlat. bu sistemden verim alamazsın.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım.

Mesaj gönderen Mendenn »

editci yazdı:bilgisayarındaki altta görev çubuğunda açık olan tüm progrmaları kullanıyormusun? gereksiz tüm programları bilgisayarından arındır. sistemini bir rahatlat. bu sistemden verim alamazsın.
Tüm programlar dediğin o kadar zaten bunlardan başka bişey kurulu değil. Bu iş bilgisayarı mevcut olan programların hepsi o. Bu bilgisayarı otomasyon programı için kullanıyorum başka işlem yapılmıyor.
Kullanıcı avatarı
hsnclk
Byte3
Byte3
Mesajlar: 108
Kayıt: 02 May 2008, 13:01
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Re: Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım.

Mesaj gönderen hsnclk »

abicim öle diyorsunda hata vermiş sana orda word programını çalıştırabilmesi için bellek yetersiz. Bu nedemek bilgisayarın işlem yapıyor belleğinle geri kalan ise sana yetmiyor word'u açman için @editici abim katılıyorum başlat/çalıştır/msconfig/başlangıç sekmesi.. ordan bluetooth mesela gereksiz, airtess gereksiz bunlar belleğini yer istenilen stabil performansı alamassın... Ha diyorsan makinam kuvvetli Quad Core 2 gb ram o zaman eyvallah istersen 2 kat daha program çalıştır.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım.

Mesaj gönderen Mendenn »

mOrty yazdı:abicim öle diyorsunda hata vermiş sana orda word programını çalıştırabilmesi için bellek yetersiz. Bu nedemek bilgisayarın işlem yapıyor belleğinle geri kalan ise sana yetmiyor word'u açman için @editici abim katılıyorum başlat/çalıştır/msconfig/başlangıç sekmesi.. ordan bluetooth mesela gereksiz, airtess gereksiz bunlar belleğini yer istenilen stabil performansı alamassın... Ha diyorsan makinam kuvvetli Quad Core 2 gb ram o zaman eyvallah istersen 2 kat daha program çalıştır.
Makinam LAptop Core 2.0 ve 2x1 GB= 2GB 667 Mhz ram var.
Kullanıcı avatarı
hsnclk
Byte3
Byte3
Mesajlar: 108
Kayıt: 02 May 2008, 13:01
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Re: Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım.

Mesaj gönderen hsnclk »

o zaman dediğim gibi istersen kaldır istemessen kaldırma ama kanaatim genede kaldırman yönünde ordaki hata sana bu yüzden verilmiş. ama diğer hatayı bilmiyorum.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Portable 2007 Tr yi çalıştıramadım. ( Çözüldü.)

Mesaj gönderen Mendenn »

Çözümü: Daha önceden çalıştırmış olmanız lazım ve bu dosyalarıda saklamanız lazım.
Portable programların düzgün çalışması için bu
C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thinstall\ klasörde bir takım dosyalar açar. işte bendeki dosya açamayan arkadaşlar için. İçinde anlatım mevcut...

Kod: Tümünü seç

http://rapidshare.com/files/198458400/Ac_klama.2007.ofis.icin.rar

Administrator benim kullandığım kullanıcı hesabı sizinki farklı olabilir. Ama kullandığınız hesapta çalışmaz ise burdayada kopyalayın....
Buradan kasıt: C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thinstall\
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön