İnternet Ortamında Eğitim almadan web tasarımı yapılmaz mı?

Web tasarım, Web Programlama ve script dilleri konuları buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

İnternet Ortamında Eğitim almadan web tasarımı yapılmaz mı?

Mesaj gönderen loveme »

Eğitim almadan web tasarımında sanırım başarılı olamayacağım.Bir şeyler eksik oluyor.Web tasarımı yapabilmem için bir kaç uygulama görmem lazım ve sonra o uygulamalara göre kendim geliştirip öğrenebilirim.Bunuda sanırım eğitim almadan işin içinden çıkamayacağım.Sizce başka bir yöntemi var mı?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: İnternet Ortamında Eğitim almadan web tasarımı yapılmaz mı?

Mesaj gönderen velociraptor »

Tam bir web design egitimi bende almadim , fakat ticari amaclarla websayfasi yapmisligim vardir , müsteriler de memnun kalmislardi , gel gelelim benim design ettiklerim genellikle php kod yazmami gerektirmeyen , hazir scriptleri (java, php...) html ile kullandigim web sayfalaridir , ilk web sayfami 1999 yilinda yayina sokmustum , ve hicbir arac kullanmadan tamemen notepad ile html kodlari yazarak kodlamistim , gerek data bank , gerek html , gerekse javascript konularinda degisik kitaplardan ve internetten faydalanmistim , berlin teknik universitesinde yüksek lisansa baslayinca , databank, sql ve java dersleri aldim , ilaveten cok kapsamli olmayan Html ve design konularini da gördük ,(1 yil boyunca) , yazinin basinda tam bir web design egitiminden kastim : Mesela flash kullanmam gerektiginde degisik yazilimlar ile istedigim seyi olusturup kullaniyorum , oysaki bire bir flash bilmek en iyisi , yaninda php kodlamasini bilmek , photoshop bilmek (bu konudada kendi kendimi egitmisimdir) ... gerekli ve sarttir , aslinda tüm bunlari kendinizin yapabilmesi icin : Ingilizce bilmek bir bakima yeterli olabiliyor , bir aralar ingilizcem birhayli iyiydi ,ingilizce romanlar okuyabilir (sözlüksüz) , haberleri dinliyordum , Almanyaya geleli ingilizcem geriledi , mecburi olarak almancam ilerledi , fakat sunu diyebilirimki bilisim sektörü icin : Almancanin hicbir önem ve anlami yok , varsada yoksada ingilizce , cünkü tüm kaynaklar ingilizce ,Türkce kaynaklar ne yazikki kötü birer derleme veya tercüme
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: İnternet Ortamında Eğitim almadan web tasarımı yapılmaz mı?

Mesaj gönderen loveme »

Çok güzel bir eğitim imkanınız olmuş.Eğitim alabilsem bende ilerleteceğim.İngilizce bilgim.Bilgisayar açısından iyi.İngilizcem sayesinde geliştirdim pc yi.Eğitim almadan nereden başlayacağımı bilmiyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: İnternet Ortamında Eğitim almadan web tasarımı yapılmaz mı?

Mesaj gönderen velociraptor »

demeye calistigim sey : benimde yeterli bir egitim almadigim fakat kendimi gelistirmeye devame ettigimdir , bu konudada bana yardimci olan yegane sey ingilizce , sizde internetteki yabanci kaynaklardan (özellikle step by step tarzi olanlar) faydalanabilirsiniz
Cevapla