Bülent Ecevit...

Bu kısımda her türlü öneri, istek ve şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Bülent Ecevit...

Mesaj gönderen drog_1 »

Türkiye eski bir başbakanını kaybetti.
Görüşlerini benimsemeseniz de,
aynı çizgide olmasanız da...
Sadece Kıbrıs için bile bir rahmet duasını haketti.

Allah rahmet eylesin!

Amin...
Kullanıcı avatarı
Ensatech
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1173
Kayıt: 22 May 2006, 19:07
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 85 kez
Teşekkür edildi: 190 kez

Mesaj gönderen Ensatech »

Kıbrıs meselesinde Erbakanın da baskısı var tabii, Ecevit'in baş etini yedi...
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen uçs »

Yaklaşık 10 gündür foruma giremiyordum(reklam yüzünden)dünden beri bir formül buldum ve rahatça girebiliyorum.
Ecevit,tüm siyasilerin içinde ayrı bir yeri vardır benim için.
Allah nur içinde yatırsın..
Cevapla

“Forumla ilgili istek ve şikayetler” sayfasına dön