beyler bu hatanın çözümü varmıdır
Connection has been lost
Connection has been lost hatası
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Connection has been lost hatası
velociraptor yazdı:hangi baglanti icin bu
hocam şöle anlatayım left 4 dead isismli oyun için dün bütün gün netten oynadım sorun yoktu bugün ne hikmetse online oyuna giirnce bu hata iletisini gösterim ana menüye dönüyor oyun
Re: Connection has been lost hatası
Oyunun orijinal CD key'i olmadan oynadığın fark edilirse ana sunucudan banlıyorlar. Oyunu hiç oynamadım ama sanırım senin sorunun asıl nedeni bu.

