arkadaşlar!
C:/windows klasöründe
win.com var...
bu ne işe yarıyor...
çok gerekli bir dosya mı?
benim virüs programım burada virüs buluyor..
Sil diyorum ama her defasında trojan virüsü var diyor.
bu dosyayı kökten silsem olur mu...
virüs adı=TR/Spy.Flux.A
beyler bu bir siteden alıntı bendede aynı sorun var tıpatıp aynı
kaspersky 2009 İS. ve spyware doctor ile sistemi tamamen taratıp(2 programda güncel VE LİSANSLI) sildim kötü amaçlı yazılımları 28 e yakın trojan virus spy temizledim ancak wincom adlı lanet şey çıkmıyor makineden tekrar system32 ye yerleşiyor
işlemlerden öldürdüm sonuç başarısız
system32 den elle sildim sonuç başarısız
kav 2009 İS. İle sildim+temizledim+karantinaya aldım ve engelledim yine sonuç başarısız
spyware doctor ilede 20 tane zararlıyı yok ettim içlerinde wincomda var ancak wincom silinmesine rağmen ölmedi hala yaşıyor neyapıcam..............
Wincom Virüsü Acil Yardımm
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- Kripteks®
- Terabyte1

- Mesajlar: 3564
- Kayıt: 12 Ara 2006, 12:44
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 3 kez
- İletişim:
Re: Wincom Virüsü Acil Yardımm
saolun hocamda gerek kalmadı buna yazmayı unutmuşum :D:D
komik gelicek ama işte silme yöntemlerim
kav 2009 1.
spyware docto 6 2
spybot sd 1.6 3
ad aware pro 2008 4.
hepsi farklı farklı ve kimisi aynı baya zararlı buldu wincom da dahiil silindi:D
komik gelicek ama işte silme yöntemlerim
kav 2009 1.
spyware docto 6 2
spybot sd 1.6 3
ad aware pro 2008 4.
hepsi farklı farklı ve kimisi aynı baya zararlı buldu wincom da dahiil silindi:D
