NetBIOS ayarı yardım!...
- mckerem89
- Bit

- Mesajlar: 2
- Kayıt: 16 Kas 2008, 04:27
- cinsiyet: Erkek
NetBIOS ayarı yardım!...
NetBIOS ayarımı Varsayılan olarak ayarladığımda internete bağlanamıyorum. Ancak TCP/IP üzerinde NetBIOS' u etkinleştir seceneğini fix lediğimde bağlanabiliyorum. Sorunum şu ; internette bu konu hakkındaki bilgilere baktığım zaman bu seceneğin secilmesi pek te yararlı değilmiş. Saldırılara acık kapı bırakmak gibi birşeymiş. Benim için problem teşkil edermi sizce ? Bunun sebebi NOD32 veya başka bi programın engellemesinden mi kaynaklanıyor. Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkürler...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
Re: NetBIOS ayarı yardım!...
Normalde böyle birseyin olmamasi gerek , Netbios u etkinlestirmeniz güvenlik acisindan risk yaratabilir gel gelelim bazi durumlarda gerekli olabiliyor , bir networka baglismisiniz?
- mckerem89
- Bit

- Mesajlar: 2
- Kayıt: 16 Kas 2008, 04:27
- cinsiyet: Erkek
Re: NetBIOS ayarı yardım!...
Herhangi bir network oluşturulmamıs durumda. Sadece kendi bilgisayarım internete bağlı.Bende bi anlam veremedim açıkçası ve köşeye sıkışmış durumdayım. Hiçbir şekilde böyle olmasının nedenini bulamadım. Creative 8015U Blaster modemimin markası. Acaba onunla ilgili bir ayardan kaynaklanıyor olabilirmi diye düşünüyorum. Modemimin ayarlarında " DHCP Server Settings " var. Ordaki seçenekler sırasıyla;
DHCP Server Enable --> seçili durumda olan
DHCP Relay Enable
DHCP Server & Relay off
seçenekleri var. Yine bu başlık altında;
DHCP Server Start IP:XXX.XXX.X.XX burdan güvenli olurmu diye yazmadım rakamları
DHCP Server end IP: XXX.XXX.X.XX burdan güvenli olurmu diye yazmadım rakamları
DHCP Server Release Time (Minutes) : 60
seçenekleri var.
Acaba bu ayarları değiştirmek sorunumu çözermi? Ben bu konu hakkında pek fazla bilgili olmadığım icin gereksiz bilgiler vermiş olabilirim. Şimdiden kusura bakmayın...
DHCP Server Enable --> seçili durumda olan
DHCP Relay Enable
DHCP Server & Relay off
seçenekleri var. Yine bu başlık altında;
DHCP Server Start IP:XXX.XXX.X.XX burdan güvenli olurmu diye yazmadım rakamları
DHCP Server end IP: XXX.XXX.X.XX burdan güvenli olurmu diye yazmadım rakamları
DHCP Server Release Time (Minutes) : 60
seçenekleri var.
Acaba bu ayarları değiştirmek sorunumu çözermi? Ben bu konu hakkında pek fazla bilgili olmadığım icin gereksiz bilgiler vermiş olabilirim. Şimdiden kusura bakmayın...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53960
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19768 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
