Pcye Xp yüklerken ilk basta her seyh güseldi... Ta ki yapılandırmayı kaydedip pc yeniden baslatıncaya kadar windows açılırken 3-5 kere çizgi geçiyor sonra kilitleniyor...Bu donmanın nedeni hala çözmüş değilim3-5 kez denedim xp kurmayı sadece tek xp cd denedim.
Bazı şeyhler denedim fakat olmadı işlemciyi kontrol ettim. Pc de farklı bir ram kullandım. Takılı donanımları söktüm ( tv kartı vs. )
Pcye farklı bir hdd monte ettim... Bios Pilini söktüm...
Bunlar sonuç getirmedi... (Mantığıma yatkın olarak galiba biostaki bi ayar da sorun olmalı )
Saygılar...
Kilitlenme
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: Kilitlenme
O cizgiler döndüğünde sistemindeki sürücüleri uyumluluğunu kontrol eder, takılma varsa çoğunlukla ekren kartı sürücüleri buna sebeb olur
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: Kilitlenme
Anlatım tarzın bayağı ilginç
Vallahi büyülendim hahaha
Neyse
HDD üzerine yoğunlaşıp, markasına göre üreticisinin sitesinden "Hard Drive Diagnostic Utilities" indirip, kontrol et bakalım

İşin güzel tarafı ne de olsa format atacaksın, arada HDD durumunu check et bakalım
Vallahi büyülendim hahaha
Neyse
HDD üzerine yoğunlaşıp, markasına göre üreticisinin sitesinden "Hard Drive Diagnostic Utilities" indirip, kontrol et bakalım

İşin güzel tarafı ne de olsa format atacaksın, arada HDD durumunu check et bakalım
Re: Kilitlenme
Laneth Baska bi Hdd takıp denedim demistim anlatım tarzımda sorun far qanımca aynen :) hahaha
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: Kilitlenme
SATA Devices Configuration > SATA Mode ileBios Pilini söktüm..

IDE olmalı
ayrıca CD boot sıası olarak ilk sırada mı?
- Laneth
- Gigabyte1

- Mesajlar: 1879
- Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
- cinsiyet: Erkek
Re: Kilitlenme
Olmaz mı
USB yerine PS2 klavye kullan
98 açılış disketi ile sistemi açıp, tüm partisyonları uçur
viewtopic.php?p=18#p18
Quick yerine Full format at
Ve hiçbiri işe yaramazsa CD'yi değiiştir
Artık bu da işe yaramaz ise, PC'yi değiştir
USB yerine PS2 klavye kullan
98 açılış disketi ile sistemi açıp, tüm partisyonları uçur
viewtopic.php?p=18#p18
Quick yerine Full format at
Ve hiçbiri işe yaramazsa CD'yi değiiştir
Artık bu da işe yaramaz ise, PC'yi değiştir

