Msn'de TV keyfi

Msn, Icq, Skype... konularında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Msn'de TV keyfi

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Resim

Msn de Tv keyfi

İlk önce internet explorer da araçlar>internet seçenekleri>diller ordan ekle den İngilizce İngiltere en Gb onu seçiyoruz tamam deyip İnternet Ex. çıkıyoruz msn ye geliyoruz. Kisi ekle deyip messengertv@live.com adresini ekliyoruz. Ardından hemen online oluyor herhangi birsey yazdıktan sonra : Messenger TV sizi Messenger TV uygulamasını baslamak için davet ediyor. Daveti Kabul Et (Alt+C) veya Reddet (Alt+B) istiyor musunuz? kabul edin ve keyfinize bakın.
Kullanıcı avatarı
root
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 440
Kayıt: 14 Ara 2006, 14:50
cinsiyet: Erkek

Re: Msn'de TV keyfi

Mesaj gönderen root »

süper :D muzik dinlemek için iyi oldu :D
Kullanıcı avatarı
Quarentina
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 451
Kayıt: 03 Nis 2007, 21:24

Re: Msn'de TV keyfi

Mesaj gönderen Quarentina »

qüzelmiş açılması için biraz beklemeniz gerekiyor teşekkürler
Cevapla