Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
skinnycem
Kilobyte4
Mesajlar: 669 Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen skinnycem » 03 Eki 2008, 21:22
microsoft un kendi sitesindeki SP3 güncellemesini cd yapma imkanı var mı?
Laneth
Gigabyte1
Mesajlar: 1879 Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen Laneth » 03 Eki 2008, 21:28
skinnycem
Kilobyte4
Mesajlar: 669 Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen skinnycem » 03 Eki 2008, 21:47
demek istedigim;
su anda microsoftun update sitesinde verilmis olan sp3 güncellemesini cd ye yazdırabilir miyim?
skinnycem
Kilobyte4
Mesajlar: 669 Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen skinnycem » 03 Eki 2008, 22:01
nasıl?
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53906 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 03 Eki 2008, 22:25
normal bir dosyayi Cd ye nasil yazdiriyorsan ayni sekilde
skinnycem
Kilobyte4
Mesajlar: 669 Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen skinnycem » 03 Eki 2008, 22:27
:) onu biliyorum da sp3 ü tek olarak nasıl indirecegim. Linki var mı? Hep güncellestirme sayfasından otomatik indirip yükledim de ...
skinnycem
Kilobyte4
Mesajlar: 669 Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen skinnycem » 03 Eki 2008, 22:33
tsk ederim.İstedigim buydu. İso olarak mı yazdıracagız?
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53906 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 03 Eki 2008, 22:49
bunun bir iso dosyasi olmadigini biliyorum veri olarak yazdir
diceratops
Megabyte3
Mesajlar: 1262 Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
Mesaj
gönderen diceratops » 05 Eki 2008, 14:41
sp3 güzelmi yoksa makinayı kasarmı
velociraptor
Yottabyte4
Mesajlar: 53906 Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19713 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez
Mesaj
gönderen velociraptor » 05 Eki 2008, 15:09
sp3 bildigim kadari ile performansta bir düsüs yapmiyor (en azindan bende yapmadi) , fakat sp3 entegreli bir Cd ile Xp kurulursa daha iyi
tarikus
Mesaj
gönderen tarikus » 06 Eki 2008, 13:08
Hocam benim pc'de sp2 kurulu. Burada verdiginiz linkten sp3 ü indirdim. Cd ye yazdıktan sonra kurulu olan sp 2 nin üstüne mi kuracagız ? Dosya boyutu büyük. Bununla format atmayacagız degil mi?
Laneth
Gigabyte1
Mesajlar: 1879 Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek
Mesaj
gönderen Laneth » 06 Eki 2008, 13:14
Daemon tools ile "Mount image" ile ISO'yu gösterip, kuruluma baslayabilirsiniz
Tabii CD'ye yazdırıp da kullanabilirsiniz