Pc kapatıcam kapanmıyor mouse bekliyor.Ctrl alt delete dedigimde orda kapat dedigimde kapanıyor ancak.
Normal kapatmayı nasıl yaparım pc de
Birde bilgisayar açılınca msn programı nod 32 saatın oldugu yerdeki simgeler geç geliyor biraz bunu nasıl çözümlerim???
Tesekkürler
bilgisayarı kapat dediğimde kapanmıyor
evidence eliminator adlı programı indir quick modunda çalıstır sorunun hallolması lazım.
viewtopic.php?t=27864&highlight=evidence
viewtopic.php?t=27864&highlight=evidence


