USB HDD ye Vista Yükleme Sorunu

Xp nin takipçisi bu işletim sistemi hakkında bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

USB HDD ye Vista Yükleme Sorunu

Mesaj gönderen daddy_cool »

Arkadaslar Elimde Western MyBokk 500 GB Harici HDD var.
HDD yi NTFS dosya sistemiyle biçimlendirdim.Buna Windows vista yüklemek istiyorum.DVD yi takıp DVD den boot ediyorum pc yi.sonra karsıma vista yükle ekranı çıkıyor.Hepsini sorunsuz geçiyorum.Bana nereye yükleyecegi sordugu zaman USB HDD yi seçiyorum.(USB HDD yi görüyor) fakat sanırım tanımıyor.Sürücü yükle kısmına tıklıyorum ama hiçbir sürücü de bulamıyor.Dolayısıyla buna vista kuramıyorum.
Daha önce USB HDD ye Windows kuruldugunu biliyorum ama buna vista kuramadım.
İnternetten arattım USB HDD nin USB sürücülerini falan ama hiçbirsey bulamdım.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

Microsoft tarafindan desteklenmese bile bu isi Xp ile yaptiklari iddiasinda olanlar var ,
Xp nin Usb den calistirilmasi:

Kod: Tümünü seç

http://articles.techrepublic.com.com/5100-22_11-5928902.html
http://www.ngine.de/index.jsp?pageid=4176
http://www.addonics.com/support/faqs/windows_OS_installation.asp
Vistanin Usb den calistirilmasi:
yapilip calistirildigina dair bir bulguya rastlanmadi

Vistanin Usb diskten kurulmasi:

Kod: Tümünü seç

http://www.svrops.com/svrops/articles/winvistausb.htm
http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/927413.html
http://kurtsh.spaces.live.com/blog/cns!DA410C7F7E038D!1665.entry
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

Hımm... yani sonuç olarak XP USB HDD ye kurulabiliyor ama Vista kurulamıyor?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53898
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Mesaj gönderen velociraptor »

görünen o
Kullanıcı avatarı
daddy_cool
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1272
Kayıt: 14 Nis 2006, 15:03
cinsiyet: Erkek

Mesaj gönderen daddy_cool »

Hımm...
tsk adminim
Cevapla