arkadaslar bende su an tinyvista yüklü içinden ses kaydediciyi çıkartmıslar.. biri system32 den dosyasını gönderebilir mi??
tesekkürler..
ayrıca xp kullananlarda gönderebilir.. çalısacagını düsünüyorum..
(sndrec32.exe)
Vista ses kaydedici dosyası
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
